شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روز قدس#حمله سایبری

ادعای اسرائیل درباره حمله سایبری ایران در روز قدس

کدخبر: 408944
اقتصاد نیوز : اداره سایبر رژیم صهیونیستی مدعی شد که به مناسبت روز جهانی قدس، هکرهایی از سرتاسر جهان به حمله‌های سایبری هماهنگ شده علیه این رژیم دست خواهند زد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، مراسم روز جهانی قدس که برای نخستین بار در سال ۱۹۷۹ به دعوت ایران و برای مقابله با تجاوز رژیم اشغالگر قدس پایه گذاری شد، هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. در این روز، مسلمانان در سرتاسر جهان برای اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

در همین ارتباط، اداره سایبر رژیم صهیونیستی طبق پیش بینی خود ادعا کرد: در روز قدس امسال هکرهایی از سرتاسر جهان علیه رژیم صهیونیستی دست به یک حمله سایبری هماهنگ شده می‌زنند و این حمله از ایران نشأت می‌گیرد.

بنا به گزارش روزنامه تایمز آو ایزرئیل در روز چهارشنبه، این حمله‌های سایبری قرار است حوالی روز هفتم ماه مه با هشتگ #OPJerusalem و برای جلب توجه عموم مردم به راه افتد.

در بیانیه این اداره خطاب به سازمان‌ها و نهادهای مختلف رژیم صهیونیستی آمده است: «برآوردها نشان می‌دهد که امسال هدف این حملات تنها تارنماها نیستند، بلکه همچنین تلاش‌هایی برای آسیب رساندن به سامانه‌های اطلاعاتی سازمان‌های اسرائیلی نیز صورت می‌گیرد».