به گزارش برنا؛ سرهنگ‌محمد باقر پور ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت ۷ صبح امروز  و در مسیر غرب به شرق آزادگان پل کن یک دستگاه وانت به علت در رفتن و جدا شدن چرخ عقب وسیله ، در لاین کندرو متوقف می گردد .

وی گفت : راننده این وانت هر چقدر بدنبال چرخ جدا شده در اطراف بزرگراه و در مسیر می گردد موفق به یافتن این چرخ در رفته نمی شود .

باقرپور ادامه داد : ماجرا از این قرار بود که این چرخ پس از جدا شدن از وانت به راه خود ادامه داده بود و در حال حرکت در طول بزرگراه آزادگان بود .

وی ادامه داد : با حرکت این چرخ در مسیر بزرگراه خودروهایی که در این مسیر در حال تردد بودند از حرکت بازایستاده و ترافیکی مقطعی در این مسیر ایجاد شده بود.

باقر پور ادامه داد: خوشبختانه  خودروی گشتی اینجانب در این  مسیر در حال تردد بوده و مشاهده کردیم که چرخ در رفته مشغول حرکت در طول بزرگراه می باشد که بلافاصله این چرخ را مهار و متوقف کرده و مسیر را برای دیگر خودروها باز و ترافیک برطرف شد .

وی افزود : با انتقال چرخ به صندوق عقب خودرو و بردن آن پیش وانت ، راننده آن ابتدا تعجب و سپس خوشحال شد و با درست شدن وانت پس از دقایقی راننده به همراه خانواده خود به مسیرشان ادامه دادند .

وی از رانندگان خواست ، قبل از حرکت حتما نسبت به بازدیدهای چرخ اقدام نمایند و هیچ گاه با خودروی دارای نقص فنی اقدام به تردد در معابر نکنید.