شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

سرمربی الوحدات: فولاد از هر لحاظ آماده است/ کاپیتان الوحدات: شانس با ما یار نبود


سرمربی الوحدات: فولاد از هر لحاظ آماده است/ کاپیتان الوحدات: شانس با ما یار نبود

سرمربی الوحدات اردن معتقد است که شاگردان جواد نکونام از هر لحاظ، آماده دیدار با نماینده اردن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ابوزمع در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد ایران و الوحدات اردن اظهار داشت: به دنبال جبران شکست دور رفت، افزایش امتیاز و نیز افزایش پیروزی‌های خود در اولین حضور تاریخی الوحدات در لیگ قهرمانان هستیم. از خدا می‌خواهم به موفقیت بازیکنان ما که به‌خاطر بازی‌های متوالی از خستگی و فرسودگی رنج می‌برند، کمک کند.

وی با اشاره به حضور پُرتعداد شاگردانش در تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما 6 بازی دشوار در 16 روز داشتیم و من افتخار می‌کنم که چهار بازیکن از ترکیب فوق‌العاده ما در هفته پنجم، در تیم منتخب هفته قرار گرفتند. این موضوع نشان‌دهنده تمایز بازیکنان اردنی در کل و بازیکنان الوحدات به صورت ویژه است که از ستارگان برتر تیم‌های آسیایی شرکت‌کننده در رقابت‌ها بهتر بودند.

سرمربی الوحدات با تمجید از شرایط فعلی فولاد ایران گفت: تیم‌های ایرانی به‌خاطر آمادگی بدنی بالای خود متمایز هستند. رقیب ما به این خاطر که پس از مسابقات داخلی وارد لیگ قهرمانان آسیا شد از همه جنبه‌ها آماده است؛ برخلاف الوحدات که هنوز بازی‌های خود در لیگ را آغاز نکرده است.

همچنین محمد الدمیری، کاپیتان تیم الوحدات در این نشست خبری تصریح کرد: از بازیکنان تیم به‌خاطر زحماتی که در دیدارهای گذشته کشیدند، تشکر می‌کنم. الوحدات برای صعود از مرحله گروهی وارد مسابقات شد اما شانس با ما یار نبود.

انتهای پیام/