شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی

برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی و دو انتصاب در فدراسیون تنیس


برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی و دو انتصاب در فدراسیون تنیس

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس در نخستین مرحله اردوی آماده سازی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس مردان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و معرفی نفرات برتر ، مرحله نخست اردوی آمادگی آقایان در تهران برگزار می شود.

انوشا شاهقلی، حسام یزدی، سینا مقیمی، محمد مهبد، مهدی سوری،‌ مجتبی صدری، سامیار الیاسی، امیرعلی قوام، کسری رحمانی، علیرضا بهزادپور و معین معظم از تهران، امیر اصلان منتخب و محمد کتیبه از فارس، مهرشاد قفقازی، علی یزدانی، یونس طلاور، معین محمدی و کیارش رسام نژاد از اصفهان، حامد نواختی و سیاوش شیردل از خراسان رضوی، سید محمد ایمان حسینی البرز و محمد علی ممقانی نیا از البرز نفرات حاضر در اردو واهند بود.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آقایان از 11 تا 24 اردیبشهت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی زیر نظر اکبر طاهری سرمربی تیم ملی ، فرشاد طلاور مربی و امیر اکبری بدنساز تیم ملی برپا می شود .

همچنین مهدیه کریمی به عنوان سرپرست تیم ملی در اردوی آماده سازی حضور دارد.

رقابت های تنیس دیویس کاپ از 15 تا 20 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود.

خبر دیگر از تنیس اینکه در احکامی که به امضای داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان رسیده، سمیرا قدسی به عنوان دبیر کمیته مسابقات و سینا ابراهیمیان به عنوان مدیر برگزاری مسابقات کشور منصوب شدند.

سمیرا قدسی 10 سال سابقه فعالیت در فدراسیون تنیس در بخش های مختلف از جمله کمیته مسابقات، سازمان لیگ و روابط عمومی را دارد و به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی نیز فعال است. وی سابقه مدیریت برخی از رویدادهای رقابتی تنیس ایران در سال های گذشته را برعهده داشته است.

سینا ابراهیمیان نیز از داوران موفق و فعال تنیس کشور محسوب می شود.


انتهای پیام/