شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یوونتوس

کیه‌لینی قصد بازنشستگی ندارد


کیه‌لینی قصد بازنشستگی ندارد

مدافع باتجربه یوونتوس قصد ندارد بر دوران حرفه‌ای خود نقطه پایان بگذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی 36 ساله که از سال 2005 در عضویت تیم فوتبال یوونتوس است، به نظرم برنامه‌ای برای آویزان کردن کفش‌هایش ندارد. بر اساس ادعای روزنامه ایتالیایی «کوریره دی‌تورینو»؛ مدافع کهنه‌کار راه‌راه پوشان تورین قصدی برای بازنشستگی ندارد و تصمیم گرفته فصل آینده هم به بازی کردن ادامه دهد.

 این روزنامه در ادامه گزارش داد؛ کیه‌لینی در حالی آماده است تا فصل آینده هم به بازی کردن ادامه دهد که قرارداد کنونی‌اش با یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است. در صورتی که یووه قرارداد مدافع پیشین تیم‌های رم و فیورنتینا را تمدید نکند، او می‌تواند برای بازی در تیمی دیگر چه در ایتالیا، چه در خارج از ایتالیا تصمیم‌گیری کند.

«کوریره دی‌تورینو» اما گزارش داده که جورجو کیه‌لینی می‌تواند برای ادامه فوتبالش راهی آمریکا و حتی آمریکای جنوبی شود. این مدافع ایتالیایی که این فصل با مصدومیت‌هایی هم دست و پنجه نرم کرده، تنها در 14 بازی سری A توانسته بانوی پیر را همراهی کند.

کیه‌لینی که 106 بازی ملی با پیراهن ایتالیا در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، تاکنون در 531 بازی یوونتوس را همراهی کرده و به این تیم برای کسب 19 جام مختلف از جمله 9 قهرمانی در سری A و چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرده است.

انتهای پیام/