شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قاچاق#لوازم خانگی#کشف#میلیارد#ریال

در پاوه رخ داد؛

کشف ۱۱ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق

به گزارش منیبان؛ سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت محورهای فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس از مسافتی کوتاه موفق به توقیف آن شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۱۱۴ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۱ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: کامیون توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" اعلام کرد.

دستگیری اعضای باند حفاران غیرمجاز

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری چهار عضو یک باند حفاران غیرمجاز آثار تاریخی و فرهنگی در پاوه خبر داد و گفت: پس از اطلاع پلیس از حضور یک باند حفاری غیرمجاز در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با حضور به موقع در محل، هر چهار نفر آنها را دستگیر و یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۲ میلیارد ریال نیز کشف کردند.

وی در پایان از معرفی حفاران غیرمجاز به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پلیس اجازه فعالیت به چنین افراد سودجویی را نمی دهد.