شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#چلسی

اِزار: نتیجه بازی با چلسی می‌توانست هم بهتر شود، هم بدتر/ یک - یک عادلانه‌ بود


اِزار: نتیجه بازی با چلسی می‌توانست هم بهتر شود، هم بدتر/ یک - یک عادلانه‌ بود

بال بلژیکی تیم فوئبال رئال مادرید معتقد است که نتیجه یک - یک در بازی شب گذشته این تیم با چلسی عادلانه بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن اِزار که پس از رهایی از مصدومیت عضلانی اخیرش، شب گذشته (سه‌شنبه) در تساوی خانگی یک - یک رئال مادرید مقابل چلسی در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دقیقه 66 به جای وینیسیوس جونیور به زمین بازی آمد تا پانزدهمین بازی‌ فصلش را برای کهکشانی‌ها مقابل تیم سابقش انجام دهد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: بازی مقابل دوستان همیشه خوب است. من چند دوست در چلسی دارم اما حالا بازیکن رئال مادرید هستم از این‌رو می‌خواهم به پیروزی برسم، حالا تیم مقابل‌مان چلسی باشد یا هر تیم دیگری.

هافبک بلژیکی رئال مادرید همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس اسپورتس» اظهار داشت: چلسی بازیکنان خوبی دارد و من تقریباً همه آنها را می‌شناسم، از این‌رو از ارائه چنین بازی از چلسی شگفت‌زده نشدم. آنها بازیکنان خوبی دارند و می‌توانند فوتبال بازی کنند، اما ما به این موضوع واقف بودیم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. به نظرم با کمی شانس می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، هرچند چلسی هم چنین شانسی داشت.

وی افزود: ما بازیکنان بزرگی داریم و بازیکنان بزرگ می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند، از این‌رو ما ذهنیت پیروزی در هر رقابتی را داریم. ما حالا یک بازی دیگر در پیش داریم و بازی برگشت در لندن خواهد بود. برای پیروزی در بازی برگشت هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. نتیجه این بازی هم می‌توانست بهتر یا بدتر شود، اما به نظر یک-یک نتیجه عادلانه‌ای بود.

انتهای پیام/