شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال

پرسپولیس به دنبال رضاییان ؛ استقلال در اندیشه بازگرداندن روزبه و منتظری

پرسپولیس و استقلال در اندیشه بازگرداندن لژیونرها!

کشمکش بین استقلال و پرسپولیس برای دربی ادامه دارد و پرسپولیسی ها مدعی هستند که اگر استقلال بازی عقب افتاده اش را انجام ندهد ، با این تیم بازی نمی کنند.

با قطعی شدن صعود پرسپولیس و احتمال بالای حضور استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این دو تیم از حالا به فکر تقویت خود در زمان نقل و انتقالات تابستانی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در آسیا که احتمالا هر دو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند بود، به دنبال آن هستند تا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو تیم خود را برای حضور هر چه بهتر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنند.

پرسپولیس که پس از چهار برد پیاپی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده است، در بازی گذشته مقابل الوحده امارات نتیجه را واگذار کرد. شکست سرخپوشان در این بازی تلنگری برای کادرفنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید، زیرا آنها خواهند توانست با پی بردن به نقاط ضعف فعلی خود، این نقاط ضعف را برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان برطرف کنند.

پرسپولیسی ها در اولین اقدام بدون شک به سراغ مشکل خود یعنی تقویت سمت راست دفاعی خود خواهند رفت جایی که مهدی شیری در چند سال حضور خود در پرسپولیس نتوانسته است انتظارات را برآورده کند، پرسپولیس در این پست احتمالا شرایط جذب رامین رضاییان را بررسی خواهد کرد. رضاییان که یکی از بهترین خریدهای الدحیل در نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر بود بعد از یک نیم فصل حضور در این تیم به صورت قرضی السیلیه پیوسته است.

رامین رضاییان احتمالا بی علاقه به بازگشت به جمع سرخپوشان نخواهد بود، چرا که در وحله اول محبوبیت خود را در میان هواداران پرسپولیس افزایش خواهد داد و بعد آنکه با درخشش در در جمع سرخپوشان پایتخت می تواند جایگاه خود را در تیم ملی بازپس بگیرد.

دیگر تیم ایرانی که احتمالا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت استقلال خواهد بود، آبی پوشان که با هدایت فرهاد مجیدی هوای فتح دوباره آسیا را در سر دارند از حالا به فکر تقویت تیم خود هستند و گفته می شود آنها هم همچون رقیب سنتی خود به دنبال بازگشت بازیکنان سابق خود هستند.

استقلالی ها که برخلاف عملکرد قابل قبول در خط حمله همچنان در دفاع نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند، بدون شک اولویت خود را در نقل و انتقالات تابستانی روی برطرف کردن مشکلات دفاعی تیم خود خواهند گذاشت.

شنیده می‌شود استقلالی ها از حالا شرایط چگونگی جذب روزبه چشمی و پژمان منتظری را بررسی خواهند کرد. این دو بازیکن هم احتمالا بی تمایل برای بازگشت نباشند به همین علت به نظر نمی رسد مدیران استقلال برای جذب این بازیکنان کار سختی را پیش رو داشته باشند.

بی شک سرخابی های پایتخت برنامه ریزی های خود را برای حضوری مقتدرانه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را از حالا آغاز کرده‌اند و امید دارند تا پس از سالها طلسم عدم قهرمانی تیم های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا بشکنند.