شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مشهد#تیم فوتبال

نوازی: آماده نگه داشتن بازیکنان در این تعطیلی سخت است/ غیبت تماشاگران در کیفیت بازی‌ها تاثیر منفی می‌گذارد


نوازی: آماده نگه داشتن بازیکنان در این تعطیلی سخت است/ غیبت تماشاگران در کیفیت بازی‌ها تاثیر منفی می‌گذارد

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که غیبت تماشاگردان در کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لغو دیدارهای پدیده مشهد برابر استقلال تهران و گل‌گهر، کادرفنی پدیده را با چالش مواجه کرده و با این وضعیت نزدیک‌ترین بازی پدیده در لیگ برتر براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دیدار هفته بیست و سوم مقابل آلومینیوم اراک است. این بازی طبق زمان‌بندی سازمان لیگ، 23 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شاگردان مهدی باید تا آن روز دور از شرایط مسابقه کار خود را دنبال کنند.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ و شرایطی که برای پدیده رخ داده است، گفت: بازی با استقلال که به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باید لغو می‌شد ولی سازمان لیگ می‌توانست طوری برنامه‌ریزی کند که دیگر بازی‌های ما زودتر برگزار می‌شد. در این شرایط واقعا آماده نگه داشتن بازیکنان خیلی سخت است ولی کادر فنی تلاش می‌کند تا تمرینات را طوری جلو ببریم که برای بازی با آلومینیوم در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. به احتمال فراوان از دهم اردیبهشت هم اردویی در تهران خواهیم داشت تا با آمادگی کامل لیگ را ادامه دهیم.

نوازی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: جدا از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار که هواداران زیادی دارند، تیم‌های متوسط هم تماشاگران خاص خودشان را دارند و به حمایت هواداران نیاز دارند. بیماری کرونا و خالی شدن ورزشگاه‌ها قطعا روی کیفیت فنی تیم‌ها و مسابقات هم تاثیرگذار است و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه‌کن شدن این بیماری، دوباره هواداران فوتبال را در استادیوم‌ها ببینیم.

مربی پدیده در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهدشد؟» عنوان کرد: واقعا چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است اتفاقاتی در ادامه لیگ رخ دهد که باور نکردنی باشد. جدا از سه تیم بالای جدول حتی چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

 

انتهای پیام/