شهرخبر

درز عکس های جاسوسی از مازراتی گراکل مدل 2022

همانطور که دوست داریم زودتر از موعد شاهد گرن توریسمو جدید باشیم ، واقعیت این است که مازراتی اکنون گزینه بهتری را برای ارائه دارد.

گراکل یکی از این گزینه هاست ، که به عنوان گزینه جایگزین ارزان تری برای لوانته عمل می کند.

جاسوسان ما سرانجام توانستند تصاویری از این شاسی بلند جمع و جور را به دست آوویرند. به نظر می رسد که خودر آزمایشی بدنه تولیدی کامل و حتی طرح چرخ آلیاژ را در زیر یک بسته بندی آبی رنگ پنهان کرده است.

اگزوزهای چهارگانه نشانه ای آشکار است که با یک نمونه اولیه معمولی ، احتمالاً نسخه برتر با موتور V6 توئین توربو روبرو هستیم. یک گراکل کاملاً الکتریکی تأیید شده است و احتمال زیادی دارد که در تاریخ دیگری عرضه شود. در همین حال ، شاسی بلند مجهز به ICE اواخر بهار امسال با همان پلت فرم جورجیو آلفارومئو که برای سدان جیولیا و استلویو استفاده می شود ، اولین بار به میدان می رود.

گراکل مدتی است که در دست تولید است و انتظار می رود قبل از عرضه خودروی الکتریکی ، ضمن ارائه پیشرانه های هیبریدی ، از این پلتفرم استفاده کند.

به دنبال اولین نمایش جهانی برنامه ریزی شده در هفته های آینده ، انتظار می رود که نوع باتری آن در سال 2022 با پسوند فولگور (در زبان ایتالیایی به معنای "رعد و برق") و پشتیبانی از شارژ سریع 300 کیلووات پوشش داده شود.

Maserati-Grecale-9.jpg