شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فیفا#سود

ناکامی شاکی پرسپولیس ؛ فیفا به سود سرخپوشان رای داد

رد درخواست شکایت ایگور پانادیچ از پرسپولیس از سوی فیفا و صدور حکم به سود سرخپوشان

رد شکایت پانادیچ از پرسپولیس توسط فیفا

ایگور پانادیچ که اخیرا بابت دریافت نکردن پاداش صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا به فیفا شکایت کرده بود، با رای فدراسیون جهانی فوتبال ناکام ماند. بر این اساس، فیفا درخواست پانادیچ را رد کرد و به سود پرسپولیس رای داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، رای فیفا در مورد پرونده ایگور پانادیچ به سود پرسپولیس اعلام شد.

کمیته تعیین وضعیت فیفا پس از بررسی ادعای مطرح شده از سوی ایگور پانادیچ دستیار برانکو و لایحه باشگاه، رای خود را به سود پرسپولیس اعلام کرد.

این رای در حالی صادر شد که به طور معمول طرف‌های ایرانی به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، پرونده‌ها را در محاکم بین‌المللی با ناکامی پشت سر می‌گذارند.

ایگور پانادیچ مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس که چندی پیش مطالبات خود را بر اساس حکم صادره از سوی فیفا دریافت کرده بود، در درخواستی مجدد، خواهان دریافت پاداش صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا شده بود که پس از پیگیری ها از سوی بخش حقوقی باشگاه انجام شد، فیفا رای خود را به سود پرسپولیس اعلام کرد.

دفاعیات حقوقی باشگاه پرسپولیس در این پرونده زمانی انجام شد که امیرساعد وکیل مسئول بخش حقوقی قرمزها را بر عهده داشت، ساعد وکیل پیش از این توانسته بود در پرونده مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز این باشگاه نیز با لایحه دفاعیه خود پرونده را به نفع قرمزها مختومه کند.

این رای روز گذشته به باشگاه پرسپولیس و ایگور پانادیچ ابلاغ شده است که مربی سابق پرسپولیس ۱۰ روز فرصت دارد گراندز رای را از فیفا دریافت کرده و در صورت لزوم به آن اعتراض کند.