شهرخبر

مهاجم اروگوئه راه را باز می‌کند؟

سردار آزمون دوباره در رادار باشگاه والنسیا اسپانیا

سردار آزمون دوباره در رادار باشگاه والنسیا اسپانیا

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مجددا مدنظر باشگاه والنسیا اسپانیا قرار گرفته است ولی انتقال او به این تیم مشروط به فروش مهاجم اروگوئه‌ای والنسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی گمانه زنی‌ها از وضعیت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه بیشتر شده است. آزمون یک سال دیگر با روبین کازان قرارداد دارد ولی در مصاحبه‌ای که چند ماه پیش انجام داد، اعلام کرد دوست دارد فضای جدیدی را تجربه کند.

آزمون همواره در نقل و انتقالات تابستانی سال های اخیر به تیم‌های مختلفی از کشورهای اروپا نسبت داده می‌شد. اخیراً هم اعلام شد دو تیم ایتالیایی از جمله آ. اس رم او را زیر نظر دارند.

این در حالی است که سایت «elgoldigital» اسپانیا خبر داد مدیران باشگاه والنسیا اقدامات خود را برای تقویت تیم آغاز کرده‌اند و یکی از نفرات مدنظر آنها برای فصل آینده، سردار آزمون است.

این سایت حضور آزمون در تیم والنسیا را منوط به جدایی یکی از مهاجمان فعلی دانست و پیش بینی کرد «مکسی گومز» مهاجم اروگوئه ای والنسیا در تابستان آینده به مبلغ ۲۵ میلیون یورو به فروش برسد. در این صورت راه برای خرید آزمون به مبلغ ۲۰ میلیون یورو باز خواهد شد.

سایت اسپانیایی همچنین با تمجید از توانایی‌های سردار آزمون نوشت: «یکی از ویژگی‌های اصلی آزمون کنترل توپ با هر دو پا و توانایی بازی در پست مهاجم دوم است. بسیاری از تیم‌ها از جمله آرسنال با سرمربیگری آرتتا دنبال آزمون هستند اما اگر والنسیا به مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون یورو برسد، می‌تواند او را جذب کند.»

به گزارش خبرنگار مهر، در تابستان سال گذشته هم بحث حضور سردار آزمون به همراه مهدی طارمی در تیم والنسیا مطرح شده بود. در آن مقطع زمانی اعلام شد باشگاه والنسیا در حال تحقیق در مورد مسائلی مانند بازاریابی و حق پخش شبکه «بین اسپورت» است و در واقع آنها قصد داشتند از احتمال درآمدزایی از بین هواداران ایرانی در صورت خرید این دو بازیکن برای فصل بعد اطلاعاتی کسب کنند.