شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تصادف#هولناک#پراید#موتورسوار

تصادف هولناک پراید با موتورسوار

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روز گذشته در مسیر دوربرگردان صالح آباد یکدستگاه سواری پراید ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه موتور سیکلت که در این مسیر در حال حرکت بوده برخورد می کند که در نتیجه راکب موتور به زمین خورده و به شدت مجروح می شود.

او افزود: پس از این برخورد سواری پراید که دیگر کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشت با جدول کنار اتوبان به شدت برخورد کرده و سپس متوقف می شود.

مومنی گفت: بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شد و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل بروز این حادثه پرداخت.

مومنی بیان داشت: تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کرد.

او افزود: علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد از سوی راننده پراید بوده که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شده است.

مومنی از رانندگان خواست تا از عجله و شتاب در حین رانندگی خودداری نمایند و با رعایت قوانین و مقررات و احترام به قانون سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند .