شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

در گفت‌وگو با خبرورزشی مطرح شد:

واکنش حمید درخشان درباره کنایه تند رسول خطیبی به پرسپولیس

سرمربی سابق پرسپولیس به اظهارات رسول خطیبی درباره سادگی گروه پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش حمید درخشان درباره کنایه تند رسول خطیبی به پرسپولیس

خبرورزشی - رسول خطیبی سرمربی تراکتور به تازگی مصاحبه‌ای درخصوص ضعیف بودن گروه برخی تیم‌های ایران انجام داد که همه آن را کنایه‌ای به پرسپولیس دانستند. حمید درخشان سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس نسبت به این صحبت‌ها واکنش جالبی نشان داد که در زیر می خوانید:

آقای درخشان؛ گروه پرسپولیس آسان است یا نیست؟ اخیرا هواداران تیم شما نسبت به مصاحبه رسول خطیبی واکنش نشان دادند و...

اول باید بگویم رسول خطیبی به رغم جوانی مربی خوب و موفقی نشان داده است. بعد اینکه من خودم تُرک زبان هستم و از بردهای تراکتور خوشحال می شوم. این دو نکته را گفتم که بگویم بهتر است همه احترام یکدیگر را حفظ کنیم. این تیم‌ها در حال حاضر نمایندگان کشورمان هستند.

از بردهای فولاد و استقلال هم خوشحال می شوید؟

گفتم که این تیم‌ها به اسم ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و نماینده کشورمان هستند. چرا باید از موفقیت نمایندگان کشورم ناراحت شوم؟ اتفاقا فولاد خوزستان با جواد نکونام، استقلال با فرهاد مجیدی و تراکتور هم با رسول خطیبی بازی های خوبی در آسیا انجام داده اند که جای تبریک دارد.

 این مصاحبه قبل از بازی با استقلال انجام می شود. عملکرد این تیم را مثبت ارزیابی کردید؟

بله؛ استقلالی‌ها خیلی خوب به ویژه در فاز تهاجمی کار کرده‌اند. شاید تنها ایراد این تیم همان مشکلات خط دفاعی باشد که قطعا خود فرهاد مجیدی بهتر از همه آن را متوجه شده است.

 بهترین بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه کسی بوده است؟

من فکر می کنم همه بچه های استقلال خوب بودند ولی این مهدی قائدی فوتبالیست فوق العاده ای است. خیلی تکنیکی است و حالا با تجربه ای که کسب کرده ضربات نهایی را هم خوب و با دقت می زند.

 قائدی شما را یاد کدام فوتبالیست همدوره خودتان می اندازد؟

راستش را بخواهید زمان ما بازیکنان بزرگی بودند اما به نظرم فوتبال مهدی قائدی شباهت هایی به عبدالعلی چنگیز دارد. چنگیز هم مهاجم تند و تیز، سرعتی و تکنیکی بود که به راحتی مدافعان روبروی خودش را جا می گذاشت. قائدی با همین روند می تواند در آینده ای نزدیک حتی به لیگهای معتبر اروپایی برود.

می خواهیم برسیم به پرسپولیس! این تیم چرا به الوحده باخت؟

به نظرم پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم خیلی خوب کار کرد. این تیم بهتر از الوحده بود و نباید مغلوب تیم اماراتی می شد. به نظرم توپ های پرسپولیس گل نشد و اگر بچه ها کمی دقت می کردند با اختلاف یکی دو گل برنده می شدیم.

دلیل اصلی این شکست همین بی دقتی مهاجمان پرسپولیس بود؟

نه! من فکر می کنم بچه ها خسته بودند. در آن آب و هوای گرم و شرجی هر دو روز درمیان بازی کردن فوق العاده سخت است. این بچه ها هر هفته تقریبا سه بازی انجام داده و فرصت ریکاوری پیدا نمی کنند. این خستگی ناشی از فشردگی مسابقات در چهره بازیکنان مشهود بود.

 بازی بعدی چه خواهد شد؟

 مطمئن باشید بازیکنان پرسپولیس جلوی الریان قطر با آرامش بیشتری کار کرده و برنده می شوند. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و مربیان خوبی هم کنار تیم هستند. شک نکنید پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.