شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#استقلالی#مجیدی#فرهاد مجیدی

دو استقلالی میخواستند فتح الله زاده را در دریا غرق کنند!

سال‌ها و که فرهاد مجیدی و علی موسوی در خط حمله استقلال بازی می‌کردند، از علی فتح‌الله‌زاده درخواست رضایتنامه کردند.

دو استقلالی میخواستند فتح الله زاده را در دریا غرق کنند!

خبرورزشی - علی فتح‌الله‌زاده رابطه خوبی با اکثر ستاره های استقلال داشت و حتی با آنها به صورت تک به تک فوتبال بازی می‌کرد و کری می خواند. یک بار علی موسوی و فرهاد مجیدی که از ستاره های استقلال بودند و هردو در خط حمله این تیم می‌درخشیدند، از فتح‌الله‌زاده در خواست رضایتنامه کردند تا به تیم‌های خارجی بروند اما فتح‌الله‌زاده مقاومت کرد گفت: شما از بهترین‌های استقلال هستید و من رضایت‌نامه‌تان را نمی‌دهم.

جالب اینکه در این لحظه مجیدی و موسوی، فتح‌الله‌زاده را تهدید به غرق کردن داخل دریا کردند تا بلکه رضایت‌نامه خود را از او بگیرد! البته کل ماجرا شوخی بود و طرفین رابطه بسیار خوبی با هم داشتند. اما در نهایت این دو ستاره خط حمله استقلال موفق به دریافت رضایت‌نامه از حاجی آبی‌ها شدند و به تیم‌های مورد نظر خود پیوستند! با گذشت سال‌ها از آن اتفاق فتح‌الله‌زاده از توان فنی فرهاد مجیدی و علی موسوی به نیکی یاد می‌کند.

بد نیست بدانید یک بار خبرنگار خبرورزشی به فتح‌الله‌زاده گفته بود علی موسوی ۲۰ میلیون تومان بدهی بالا آورده است. مدیرعامل وقت استقلال هم در آن روزها که علی موسوی فقط ۱۹ سال سن داشت، خطاب به همکار ما گفت: خیلی هنر می‌خواهد که یک جوان ۱۹ ساله ۲۰ میلیون تومان بدهی داشته باشد! البته در آن سال‌ها ۲۰ میلیون تومان به اندازه ۲ میلیارد تومان این روزها ارزش داشت!

بیشتر بخوانید: