شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی

ادعای مرد همیشه معترض استقلال درباره تیم مجیدی ؛ حسن روشن این بار تعریف کرد

حسن روشن : بازیکنان استقلال متحول شده‌اند

حسن روشن

پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم آبی‌پوشان این توانایی را دارند در دیدار با الاهلی عربستان به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کنند چرا که بازیکنان استقلال کاملا متحول شده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن اظهار داشت:

استقلال در دیدار با الدحیل نسبت به بازی گذشته خود مقابل این تیم نمایش بهتری را به اجرا گذاشت و گل اول را هم زد. ‌ آبی‌پوشان فضاها را بسته بودند و سعی می‌کردند به حریف فرصت اجازه حمله ندهند و تا حد زیادی موفق بودند.

وی افزود:

گل اولی که استقلال دریافت کرد مشکوک بود. الدحیل موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه آبی‌پوشان را باز کند که به نظر من پنالتی نبود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال اگرچه در ۲ دیدار مقابل الدحیل فقط یک امتیاز به دست آورد اما از نظر کیفیت فنی بالا بود.

حسن روشن تصریح کرد:

استقلال در ساختار دفاعی خود اشکالات و ضعف‌هایی دارد که باید برای بازی‌های آینده این معضل را برطرف کند.

حسن روشن تاکید کرد:

فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود بازیکنان دچار خستگی شده و خستگی اشتباه را به همراه دارد. این اشتباهات در دیدار با الدحیل باعث شد تا استقلال گل‌های زیادی دریافت کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

به طور حتم استقلال این توانایی را دارد در بازی با الاهلی به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند. این توانایی در بین بازیکنان آبی‌پوش که کاملا متحول شده‌اند وجود دارد که سه امتیاز بازی فردا را به دست آورند.

تیم فوتبال استقلال تهران بامداد چهارشنبه و از ساعت ۰۰:۴۵ در پنجمین دیدار خود در گروه C دیدار حساسی را با الاهلی عربستان خواهد داشت. آبی‌پوشان در حال حاضر با ۷ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی در رده دوم قرار دارند. الدحیل قطر نیز با ۸ امتیاز صدرنشین است.