شهرخبر

علی‌محمدی: رقابت قهرمانی شیرین است/ پرسپولیس با استراحت کافی برابر سپاهان قرار می‌گیرد


علی‌محمدی: رقابت قهرمانی شیرین است/ پرسپولیس با استراحت کافی برابر سپاهان قرار می‌گیرد

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا با استراحت کامل برابر ما قرار خواهد گرفت.

جلال‌الدین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی سپاهان بعد از برد برابر نساجی گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است، ما بعد از اینکه در بازی با نفت مسجد سلیمان 2 امتیاز حساس از دست دادیم نیاز مبرمی به برد برابر نساجی داشتیم اما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم چون آنها بعد از تغییرات در کادر فنی شرایط خوبی پیدا کرده بودند. این بازی برای ما خیلی مهم بود و خدا را شکر که 3 امتیاز مهم در قائمشهر گرفتیم.

وی در خصوص گل حساس احسان حاج‌ صفی در این بازی عنوان کرد: کیفیت احسان برای همه مشخص است و حتی اگر در این بازی هم گل نمی‌زد باز هم این حرف را می‌زدم. حاج صفی در هر تیمی که باشد یک وزنه تاثیرگذار است و امیدوارم درخشش این بازیکن باز هم ادامه داشته باشد.

علی‌محمدی در خصوص رقابت فشرده این تیم با پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی و اینکه برخی معتقدند بازی سپاهان و پرسپولیس سرنوشت قهرمانی را رقم خواهد زد، تصریح کرد: رقابت بین مدعیان در هر فصل وجود دارد ولی امسال فاصله کم امتیازها رقابت را حساس‌تر کرده و امسال رقابت و ماجرای قهرمانی شیرین است. همه چیز بستگی به بازی‌های بعدی دارد و بازی با پرسپولیس هم بسیار مهم است اما اینطور نیست که سرنوشت قهرمانی را رقم بزند چون بازی‌های دیگری هم باقی مانده است. این یک بازی 6 امتیازی است و هر تیمی برنده شود قطعا شرایط بهتری برای ادامه بازی‌ها پیدا خواهد کرد. امیدوارم تیم ما در این بازی خانگی برنده شود.

هافبک سپاهان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس بابت انجام بازی‌های فشرده در لیگ قهرمانان آسیا، برای بازی با سپاهان با خستگی مواجه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: من بعید می‌دانم اینطور باشد، پرسپولیس هفت، هشت روز بعد از اتمام این بازی‌ها با سپاهان بازی می‌کند و برای این بازی با مشکل خستگی مواجه نیست.

علی‌محمدی در خصوص بازی با خوشه طلایی ساوه در جام حذفی گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. ما بازی سختی در پیش داریم ولی در این جام باید قهرمان شویم، پس فرقی ندارد با کدام تیم روبرو می‌شویم. باید همه تیم‌ها را ببریم تا قهرمان شویم.

انتهای پیام/