شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

گزارش «کوره» از سورپرایز پرسپولیس توسط ماتاوز


گزارش «کوره» از سورپرایز پرسپولیس توسط ماتاوز

کوره در گزارش خود از دیدار پرسپولیس و الوحده نوشت که مهاجم اسلوونیایی نماینده امارات، سرخپوشان را خیلی زود سورپرایز کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت عربی «کوره» درخصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس ایران مقابل الوحده امارات اظهار داشت: الوحده عصر روز دوشنبه موفق به شکست پرسپولیس شد و با 10 امتیاز، در رتبه دوم جدول گروه E باقی ماند. پرسپولیس هم با وجود این شکست، صدر جدول گروه را با 12 امتیاز حفظ کرد.

تقابل دو تیم برای کسب جایگاه نخست جدول گروه بود. ماتاوز تیم ایرانی را پس از فراری عالی از سمت راست، شوتی محکم به سقف دروازه پرسپولیس و گلی زودهنگام سورپرایز کرد. پرسپولیس در ادامه الوحده را از میانه زمین محاصره کرد اما مدافعان و دروازه‌بان نماینده امارات تمامی خطرات ایجاد شده توسط تیم ایرانی را دفع کرد و دروازه خود را بسته نگه داشت.

زمانی که دروازه‌بان پرسپولیس جلو آمده بود، عمر خربین به سمت دروازه این تیم شوتزنی کرد و در آستانه دوبرابر کردن برتری الوحده بود اما حامد لک در زمان مناسب به دروازه خود بازگشت و توپ را به کرنر فرستاد. همچنین شوت سهمگین احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه الوحده به تیر دروازه برخورد کرد. پرسپولیس در ادامه به محاصره حریف ادامه داد اما نتوانست از اخراج عبدالله انور استفاده کند و نتیجه را تغییر دهد.

انتهای پیام/