شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#پایتخت

آخرین جزئیات از پیشرفت ساخت کمربندی جنوب غرب پایتخت


آخرین جزئیات از پیشرفت ساخت کمربندی جنوب غرب پایتخت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آزادسازی ۲۰ هزار متر مربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در رابطه با کمربندی جنوب غرب پایتخت خبر داد.

‍ به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صفا صبوری دیلمی اظهار کرد: طی روزهای اخیر یک ملک 20 هزار متر مربعی که از معارضات دانه درشت مسیر اصلی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به شمار می‌آمد، با همکاری شهرداری منطقه 18 تملک و اجرای عملیات خاکبرداری در آن آغاز شد.

وی ضمن اعلام پیشرفت 65 درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی در تمام مقاطعی که با معارض مواجه نیست ادامه دارد و از جمله اقدامات در حال اجرا می‌توان به شمع گذاری دیواره‌ها در محدوده پل تقاطع خیابان میرزایی، عملیات خاکریزی در محدوده پل تقاطع خیابان شهید اصغری و نیز اجرای سنگریزی و خاکریزی نهایی در محدوده شرق محور 45 متری کن اشاره کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، احداث 2 دستگاه پل در تقاطع بلوار بهار و یک دستگاه پل در محدوده خیابان باغ انگور به تازگی در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی‌های اولیه برای تحویل زمین به پیمانکار در حال انجام است.

گفتنی است فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل مسیری 3700 متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/