شهر خبر

آسیایی‌ها از حضور در جام تختی معاف هستند


آسیایی‌ها از حضور در جام تختی معاف هستند

کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی، علاوه بر نفراتی که شانس حضور در المپیک را دارند، تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را از شرکت در جام بین المللی تختی معاف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قهرمانی آسیا هفته گذشته با قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در آلماتی به پایان رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی که در مسابقات گزینشی آسیایی نیز صاحب دو سهمیه شد، دهه دوم اردیبهشت ماه برای کسب یک سهمیه باقی مانده در 87 کیلوگرم، راهی صوفیه بلغارستان می‌شود و دهه سوم اردیبهشت ماه نیز جام بین المللی تختی در چابهار در پیش است.

کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد که علاوه بر کشتی گیرانی که شانس حضور در بازی‌های المپیک را دارند، ملی‌پوشان آسیایی نیز از حضور در جام تختی معاف باشند.

پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، میثم دلخانی در 63 کیلوگرم و حسین اسدی در 67 کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در 72 کیلوگرم و پژمان پشتام در 77 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در 82 کیلوگرم و ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، مهدی بالی در 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا بودند که از میان آنها پژمان پشتام، ناصر علیزاده، مهدی بالی و علی اکبر یوسفی به مدال طلا، مهدی محسن نژاد و میثم دلخانی به مدال نقره و پویا دادمرز، حسین اسدی و امین کاویانی نژاد به مدال برنز دست یافتند.



انتهای پیام/