شهر خبر

زلاتان و لوکاکو جریمه نقدی شدند


زلاتان و لوکاکو جریمه نقدی شدند

ستاره‌های دو تیم میلان و اینتر از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا نقره‌داغ شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال ایتالیا، ستاره‌های دو  تیم میلان و اینتر را به دلیل رفتار نامناسب و غیرورزشی در بازی دو تیم در جام حذفی ایتالیا، جریمه نقدی کرد. در جریان برتری 2 بر یک ماه ژانویه اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که در ادامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا طبق گزارش پائولو والری (داور آن بازی)، مهاجم بلژیکی اینتر و مهاجم سوئدی میلان را به دلیل رفتار غیرورزشی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم‌های‌شان جریمه کرد.

در بخشی از حکم انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است: «جریمه 4000 یورویی برای ابراهیموویچ ، 3000 یورویی برای لوکاکو، 2000 یورویی برای میلان و 1250 یورویی برای اینتر؛ اینها مجازاتی است که پس از توافق طرفین برای این دو بازیکن و این دو باشگاه‌ در نظر گرفته شده است».

پیش از این دو باشگاه میلان و اینتر اعلام کرده بودند، جریمه‌های نقدی که برای ستاره‌‌های این دو تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو بابت درگیری که در دربی دلامادونینا با هم داشتند، در نظر گرفته می‌شود، به خیریه اهدا خواهد شد.

لوکاکوی 27 ساله این فصل آمار 27 گل زده و هشت پاس گل را در 40 بازی از خود در اینتر به جا گذاشته است، این در حالی است که زلاتان 39 ساله هم در 25 بازی موفق شده 17 گل به ثمر برساند و سه پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود بسازد.

انتهای پیام/