شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#قیمت#همزمان
بیت کوین دوباره به اوج برگشت

صعود همزمان قیمت بیت کوین و طلا/ بازارها منتظر تورم

کدخبر: 408403
اقتصادنیوز : قیمت بیت کوین در حالی که بازار ارزهای رمزنگاری شده هفته گذشته روند کاهشی داشت، دوباره سر به فلک کشید.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه، اندکی افزایش داشتند.هر دو فلز همچنان از روند صعودی قیمتی کوتاه مدت روزانه برخوردار هستند. معاملات آتی طلا در ژوئن (تیر) با 0.70 دلار افزایش به 1.778.40 دلار رسید و نقره با 0.10 دلار افزایش با 26.175 دلار در هر اونس معامله شد.

مهمترین رویداد اقتصادی هفته ، جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) است که صبح روز سه شنبه آغاز می شود و بعد از ظهر چهارشنبه با بیانیه و کنفرانس مطبوعاتی از رئیس فدرال پاول پایان پیدا می کند. در حالی که هیچ تغییری در سیاست های پولی آمریکا انتظار نمی رود ، بازار چشم انداز تورم ترسیم شده از سوی  فدرال رزرو و هرگونه اظهار نظر در مورد مسیر آینده سیاست های پولی را به دقت بررسی می کند. پیش بینی می شود اگر بازار علامت تورمی دریافت کند شاخص دلار تضعیف شود و قیمت طلا تقویت.

در روز گذشته دلار به یک طرف حرکت کرد و بازده خزانه داری آمریکا اندکی افزایش یافت ، قیمت طلا روز دوشنبه کمی بالاتر رفت. کمبود حرکت گزارش سفارش کالاهای با دوام قوی تر از حد انتظار در آمریکا، نشان می دهد که اقتصاد آمریکا رشد صعودی دارد. در حال حاضر ارزش دلار با کاهش اندک به ۹۰.۷۸۵ واحد رسید.

طلا

دگرگونی در بازار سهام

بازارهای سهام جهانی یک شبه دگرگون شدند. شاخص های سهام ایالات متحده در ظهر کمی افزایش یافت. تاجران و سرمایه گذاران جنبه  تقویت اقتصاد جهانی را که پس از همه گیری در حال ریکاوری است، ارزیابی می کنند ، اما آنها به جنبه ای که هنوز از کرونا اثر می گیر توجه دارندبه خصوص در برخی نقاط مانند هند که گرقتار یک بحران بزرگ هستند. یک بحران بزرگ در هند ادامه دارد ، ادامه می دهد.

بازگشت دوباره بیت کوین

بر اساس گزارش سی ان بی سی، قیمت بیت کوین در حالی که بازار ارزهای رمزنگاری شده هفته گذشته روند کاهشی داشت، دوباره سر به فلک کشید.

بر اساس داده های Coin Metrics ، ، قیمت ارزشمندترین ارز دیجیتال در جهان با بیش از 8٪ افزایش به 53هزار و 757 دلار رسید. دو توکن دیجیتال کوچکتر ، اتر و XRP به ترتیب 9٪ و 15٪ افزایش یافتند.

هفته گذشته ، بیت کوین برای اولین بار از اوایل ماه مارس (اردیبهشت) پس از افزایش پیشنهادی مالیات بر افزایش سرمایه از سوی رئیس جمهور آمریکا، جو بیدن ، منجر به موج فروش ، زیر 50هزار دلار سقوط کرد. کل بازار رمزنگاری بیش از 200 میلیارد دلار ارزش در یک روز ضرر کرد.

جی پی مورگان (یک موسسه سرمایه گذاری بین المللی) در حال آماده سازی برای ارائه یک صندوق بیت کوین به طور فعال مدیریت شده به مشتریان خاص است ، تبدیل شدن به جدیدترین ، بزرگترین مگا بانک ایالات متحده برای پذیرفتن رمزگذاری به عنوان یک کلاس دارایی است.

دو منبع آگاه از این موضوع به CoinDesk گفتند که صندوق بیت کوین جی پی مورگان می تواند در تابستان امسال راه اندازی شود.

بیت کوین