هواداران تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند

رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل پاختاکور ازبکستان در نشست خبری اظهار داشت: تا الان با برنامه‌ و استراتژی که داشتیم به هدف‌مان رسیده‌ایم، می‌توانستیم بازی را ببریم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. حریف فقط در نیمه اول فقط یک موقعیت داشت.

وی ادامه داد: به تیمم افتخار می کنم، به تیمی مثل پاختاکور که از بهترین های آسیا بود موقعیت گلزنی ندادیم. دفاع‌های فوق العاده داشتیم،بازیکنان به حرف‌هایمان خوب عمل کردند اما توپ‌هایمان گل نشد. تحت تاثیر این و آن قرار نمی‌گیریم. این صحبت را به این دلیل می‌کنم زیرا ما عملا پاختاکور را از دور مسابقات حذف کردیم.

خطیبی تصریح کرد: شانس داریم که از گروه‌مان صعود کنیم. امیدوارم بازی بعدی به سود ما تمام شود. قطعا بازی آخر ما یک فینال است. به چند بازیکن‌مان استراحت داده بودیم که آن بازی را از دست ندهیم. بازی با شارجه را با تمام قوا به میدان می رویم و اگر برنده شویم شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت. اگر بازی شارجه و نیروی هوایی به سود تیم عراقی  تمام شود، و ما مقابل شارجه  برنده شویم تیم اول صعود خواهیم کرد اما اگر بازی  امشب به سود شارجه تمام شود باز با شکست دادن این تیم شانس را داریم که به عنوان تیم دوم صعود کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیایی فوق العاده بودند.

خطیبی تاکید کرد: از هواداران واقعی که از تیم و بازیکنان حمایت کردند تشکر می کنم. خواهش می‌کنم تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند. عده‌ای می‌خواهند تیم را تخریب کنند اما هواداران واقعی مراقب این دشمن ها باشند زیرا ما هم خوب بازی کردیم، هم خوب نتیجه گرفتیم و خوب هم تلاش کردیم. بازی آخر خیلی شانس صعود داریم و این چند روز هم از تیم حمایت کنند و اجازه ندهند دشمنان تراکتور تیم را تخریب کنند و جلوی آنها را بگیرند.

 

وی افزود: آقایانی که تیم را تخریب می‌کنند اینجا نیستند و شرایط  و خستگی بازیکنان را نمی‌بینند. یکی دو نفر می‌خواهند تیم را تخریب کنند، ما می‌دانیم که کدام بازیکن آماده است و در هر بازی دو سه بازیکن را استراحت دادیم. می دانستیم بازی آخر سرنوشت ساز است و امیدوارم در بازی آخر با تمام قدرت مقابل شارجه بازی کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه دوست دارید امشب شارجه برنده شود یا نیروی هوایی عراق، گفت: بخاطر تیم خودم دوست دارم نیروی هوایی نتیجه بگیرد با احترامی که برای شارجه قائل هستم. اما نیروی هوایی نتیجه بگیرد به سود تیم ماست ولی باید به نظرم بازی‌ها به صورت همزمان برگزار می شد نه اینکه در دو زمان متفاوت.

خطیبی در مورد اینکه دوست دارد تیمش به عنوان تیم دوم صعود کند، اظهار داشت: نه دوست دارم تیم اول صعود کنیم اگر نیروی هوایی عراق برنده شود و ما شارجه را شکست بدهیم ما تیم اول صعود خواهیم کرد با احترامی که برای تیم شارجه قائل هستم.