شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#عربستان#AFC#الاهلی

هشدار جدی AFC به الاهلی عربستان در آستانه دیدار با استقلال : قانون برای همه یکسان است

تذکر جدی AFC به مدیران الاهلی عربستان درخصوص رعایت قوانین تعداد نفرات حاضر در ورزشگاه ملک عبدالله برای دیدار با استقلال

تذکر AFC به الاهلی در آستانه دیدار با استقلال

در آستانه دیدار حساس استقلال و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، AFC هشداری جدی به مدیران تیم عربستانی داده است. طبق این تذکر، باشگاه الاهلی عربستان حق آوردن نفرات اضافی به ورزشگاه ملک عبدالله را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به اینکه الاهلی عربستان میزبان مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که استقلال ایران هم در آن حضور دارد، گاهی اوقات هنگام برگزاری دیدارهای این تیم، تعداد از مدیران باشگاه الاهلی که برای تماشای بازی در جایگاه ویژه قرار می‌گیرند کاملاً بیشتر از حد معمول است!

مسئله‌ای که در دوران اپیدمی کرونا فوق‌العاده مهم محسوب می‌شود عدم حضور غیرقانونی تماشاگران از هر قشری در ورزشگاه است. یک تیم به صرف میزبانی نمی‌تواند قوانین مورد نظر بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی را زیر پا بگذارد.

از قرار معلوم، ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به باشگاه الاهلی عربستان تذکر جدی داده‌اند که هنگام رویارویی این تیم مقابل استقلال به هیچ عنوان اجازه ندارند هر تعداد از مدیران و مسئولان باشگاه را که دلشان می‌خواهد، بیاورند و روی سکوهای ورزشگاه شماره دو ملک عبدالله جا دهند بلکه باید دقیقاً براساس همان تعدادی که قانون معین کرده، تماشاگر روی سکو داشته باشند و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز به طور کامل رعایت شود.