شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

برای صعود یک راه داریم

دلایل شکست پرسپولیس از نگاه گل‌محمدی/ بد شروع کردیم و تنبیه شدیم

دلایل شکست پرسپولیس از نگاه گل‌محمدی/ بد شروع کردیم و تنبیه شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش در نیمه اول عملکرد بدی داشت و به همین خاطر هم تنبیه شد گفت: برای صعود به مرحله بعد هیچ راهی نداریم جر اینکه الریان را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسید. «تویز ماتائو» در دقیقه ۵ برای این تیم گل زد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: بازی را بد شروع کردیم و تیم حریف توانست با پرسی که انجام داد فضا را ببندد و از گلی که زد محافظت کند. ما در مجموع نیمه بدی را پشت سر گذاشتیم و گردش توپ و سرعت بازی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به نیمه دوم بازی اشاره کرد و در مورد عملکرد شاگردانش گفت: در نیمه دوم بازی تقریبا یکطرفه شده بود و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

گل محمدی در ادامه به از دست رفتن موقعیت های تیمش اشاره کرد و گفت: اگر از موقعیت ها حداقل استفاده را می کردیم نتیجه غیر از این بود و بازی حداقل می توانست مساوی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: به الوحده تبریک می گویم و آنها با انرژی خوبی بازی کردند و مخصوصا در نیمه اول پر انرژی ظاهر شدند. در نیمه دوم اما متفاوت بود و ما بازی خوبی انجام دادیم و لیاقت ما حداقل زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. الوحده واقعا تیم منسجمی است و دفاع تیمی خوبی داشت.

یحیی گل محمدی بازهم بر شروع بد تیمش در دیدار با الوحده اشاره کرد و گفت: به خاطر شروع بدی که داشتیم تنبیه شدیم و نتوانستیم بازی را در کنترل خودمان در بیاوریم. موقعیت برای گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

گل محمدی دربراه دلیل ناکامی تیمش در به ثمر رساندن موقعیت ها در این بازی و بدشانسی سرخپوشان گفت: بحث بدشانسی نیست و اصلا اعتقادی به آن ندارم و کسی که تمرکز برای زدن ضربه و ثبت گل را داشته باشد می تواند به آن برسد. به نظرم ما تمرکز نداشتیم  و روی توپ هایی که با زحمت به دست می‌آمد، بی دقت بودیم و خیلی راحت از دست می‌دادیم.

سرمربی سرخپوشان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا با این شکست شرایط تیمش برای صدرنشینی به خطر افتاده گفت: ما فقط یک راه برای صدرنشینی داریم و آن این است که برابر الریان به برتری دست یابیم. باید تمام تمرکز و انرژی مان را بگذاریم و راه دیگری برای سرگروهی وجود ندارد.