شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو

همراه با برنامه کلینیک چاقی در رادیو سلامت

کدخبر: 408353
اقتصادنیوز : رادیو سلامت در راستای توسعه سلامت مردم برنامه های متنوعی را هر روز روانه آنتن می کند و یکی از این برنامه ها، کلینیک چاقی است که شنوندگان می توانند در قالب تماس با این برنامه مشاوره رایگان دریافت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی، تهیه کننده برنامه کلینیک چاقی در این باره توضیح داد: یکی از معضلات جامعه امروز، افزایش وزن است که عوامل زیادی در آن دخالت دارد. کم تحرکی، ساعت ها پشت میز کار نشستن و ورزش نکردن، پرخوری، کم کاری تیروئید و ... از عواملی است که منجر به مشکل چاقی شده است. رادیو سلامت از آنجایی که همیشه به دنبال توسعه سلامت مردم است، برنامه های متنوعی تهیه می کند تا منجر به ارتقای سواد سلامت مردم شود.

وی ادامه داد: برنامه کلینیک چاقی با هدف ارائه مشاوره رایگان به مردم از سوی کارشناسان روزهای پنجشنبه از ساعت 19 و 10 دقیقه به مدت 40 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. البته باید به این نکته اشاره کنم که برنامه سه کارشناس دارد و هر سه کارشناس از زوایای متفاوت به شنونده ای که به برنامه کلینک چاقی مراجعه کرده، مشاوره می دهند. مراجعه کنندگان به برنامه محدود به تهران نمی شود، بلکه از شهرستان ها شنونده زیاد داریم.

این تهیه کننده تاکید کرد: در این برنامه دکتر غلامرضا محمدی فارسانی، متخصص تغذیه، دکتر امیرحسین عابدی یکتا متخصص پزشکی ورزشی و دکتر شهاب بنی هاشمی روانشناس همزمان به شنوندگان مشاوره رایگان می دهند که از چه راهکارهایی استفاده کنند تا به تناسب اندام برسند. خوشبختانه برنامه در میان مخاطبان بازخورد خوبی داشته و در قالب پیامک ها از اینکه به آنها در قالب این برنامه مشاوره رایگان داده می شود، قدردانی می کنند. همچنین مجری کارشناس این برنامه زهرا حاجی زاده است.