شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#ایران#اسکار#سینمای ایران

اخبار کوتاه سینما | ادای احترام هاپکینز به چادویک بوزمن بعد از دومین اسکار


اخبار کوتاه سینما | ادای احترام هاپکینز به چادویک بوزمن بعد از دومین اسکار

بسته خبری سینما نگاهی دارد بر اخبار کوتاه سینمای ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بسته خبری امروز سینما نگاهی دارد بر آغاز پیش تولید یک فیلم کوتاه، صداگذاری یک فیلم بلند سینمایی و پیام 

پیش تولید «مغز مریض» آغاز شد 

به نقل از مشاور رسانه‌ای، پیش تولید فیلم کوتاه «مغز مریض» به نویسندگی و کارگردانی عرفان حسینی و تهیه‌کنندگی مشترک محمد شهبازی و سعید شهبازی که برای حضور در جشنواره‌های جهانی تولید می‌شود، آغاز شد.

سینما , فیلم ,

این فیلم کوتاه که در ژانر وحشت ساخته می‌شود، درباره هفت دانشجو است که بعد از سال‌ها دور هم جمع می‌شوند و قصد دارند برای تفریح به خارج از تهران بروند اما اتفاقات ناگواری برایشان رخ می‌دهد.  این فیلم به زودی بعد از انتخاب کامل بازیگران مقابل دوربین می‌رود و بعد از حضور در جشنواره‌های جهانی به صورت انحصاری در پلتفرم فیلم ناب به صورت آنلاین اکران می‌شود.

عرفان حسینی فعالیت خود را در سال 1394 به عنوان کارگردان نمایشنامه‌خوانی آغاز کرده و در سال‌های گذشته به عنوان مجری طرح در پروژهای سینمایی و شبکه نمایش خانگی حضور داشته است. حسینی  مدتی پیش اولین تجربه کارگردانی خود را با یک مجموعه برنامه ترکیبی آغاز کرد و این فیلم کوتاه دومین تجربه کارگردانی او محسوب می‌شود.

«قطع فوری» به صداگذاری رسید

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تدوین فیلم «قطع فوری» به صورت مشترک توسط محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی انجام شده و محمود موسوی‌نژاد صداگذاری آن را آغاز کرده است.

 موسوی‌نژاد پیش از این در سمت صداگذار و کشاورز به عنوان همکارِ تدوینگر در فیلم سینمایی «شهربانو» با بحرالعلومی همکاری داشته‌اند.

«قطع فوری» سومین فیلم بلند مریم بحرالعلومی بعد از «پاسیو» و «شهربانو» به شمار می‌رود که به زودی برای اکران داخلی و حضور در جشنواره‌های بین‌المللی آماده خواهد شد.

سینما , فیلم ,

پشت صحنه فیلم قطع فوری

این فیلم سینمایی، روایتگر قصه‌ای در یک شب کرونایی‌ست که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند و بازیگران آن عبارتند از سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، خشایار بحرالعلومی، آرمان درویش، گلبرگ محمدی، رامینا حسینی و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد‌‌ حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌آفرینی جاودانه‌ی علی انصاریان. 

واکنش «آنتونی هاپکینز» به دومین جایزه اسکارش برای فیلم The Father

هاپکینز پس از دریافت اسکار در صفحه اینستاگامش از وطنش ولز ویدیویی ارسال کرد. او در مراسم اسکار نه به شکل مجازی نه حضوری مشارکت نکرد اما در اولین ساعات روز دوشنبه با ارسال ویدیویی از استودیوی سونی پیکچرز، زلر، یو‌تی‌ای، همسر و خانواده‌اش قدردانی کرد و گفت: «من اینجا در زادگاهم ولز هستم. در سن 83 سالگی، انتظار دریافت این جایزه را نداشتم، واقعاً نداشتم. از آکادمی سپاسگزارم.»

او در پایان اضافه می‌کند: «می‌خواهم به چادویک بوزمن ادای احترام کنم که بسیار زود از بین ما رفت. یک بار دیگر از تو سپاسگزاریم. واقعاً انتظار این جایزه را نداشتم، و احساس غرور و افتخار می‌کنم، متشکرم.»

انتهای پیام/