شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیرانوند

انتقاد تند قاسمپور از اسکوچیچ و بیرانوند

به گزارش منیبان و به نقل از فارس، ابراهیم قاسمپور در خصوص درخواست علیرضا بیرانوند و دراگان اسکوچیچ مبنی بر تزریق واکسن به اعضای تیم ملی فوتبال ایران گفت:  واقعیت این است که باید شرایطی فراهم شود که همه مردم واکسن بزنند و از این ویروس در امان بمانند.

او افزود: اینکه اسکوچیچ چنین خواسته ای دارد، می‌خواهد شرایط خودش را در نظر بگیرد. شاید حق طبیعی او است که بگوید تیم ملی فوتبال نیاز به واکسن دارد اما مردم هم در این زمینه حق دارند.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد:  من هم قبول دارم که اعضای تیم ملی باید واکسن بزنند ولی از طرفی اعضای کاروان اعزامی به المپیک به تازگی واکسن زده‌اند. ضمن آنکه باید اهم و فی‌الاهم صورت بگیرد و هیچکس تافته جدا بافته نیست. در این زمینه باید برنامه ریزی صورت بگیرد و کسانی که واقعا در معرض خطر هستند و مشکل دارند، باید در اولویت قرار بگیرند.

دراگان اسکوچیچ به تازگی اعلام کرده که از مسئولان فدراسیون برای تهیه واکسن تلاش‌های متعددی دیده و امیدوار است این مساله حل شود اما با توجه به محدودیت‌های موجود در جامعه و اولیت‌بندی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد درخواست این مربی کروات برای تزریق واکسن به خود و اعضای تیم ملی در شرایط فعلی غیر منطقی و منفعت گرایانه است چون در حال حاضر روزانه نزدیک به 500 نفر در کشور در اثر بیماری به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.