شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحقیق و تفحص

تحقیق و تفحص از درز اطلاعات محرمانه در قالب مصاحبه ظریف کلید خورد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: «مجلس درز اطلاعات محرمانه و بعضا سری کشور در یک شبکه ضدایرانی که در قالب مصاحبه نفر اول مسئول سیاست خارجی لو داده شده تحقیق و تفحص می‌کند و افراد خائن به ملت و کشور را به قوه قضائیه معرفی خواهد کرد».
خبرگزاری میزان -  «احمد امیرآبادی فراهانی» ‏در توییتی نوشت: «مجلس درز اطلاعات محرمانه و بعضا سری کشور در یک شبکه ضدایرانی که در قالب مصاحبه نفر اول مسئول سیاست خارجی لو داده شده تحقیق و تفحص می‌کند و افراد خائن به ملت و کشور را به قوه قضائیه معرفی خواهد کرد».
 
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری درخصوص فایل‌های منتشر شده از سوی ظریف گفت: آنچه که منتشر شده است، یک مصاحبه نبوده و یک گفت‌وگو در چارچوب محرمانه‌ای است که در داخل دولت انجام شده است. رئیس نظرشان این بود که اعضای کابینه برای انتقال تجربیات خود چنین سخنانی را ثبت کنند. وزارت امور خارجه هیچ نقشی در ضبط و نگهداری این فایل‌ها نداشته است.

این دیپلمات کشورمان افزود: ما از دو شب قبل متوجه شدیم که در حال انتشار است. انچه که انجام می‌شود، حول قوه عاقله نظام است. همه روابط و سوابق«شهید سلیمانی» و «ظریف» را می‌دانند و نکات پوشیده‌ای نیست؛ این گونه مباحث یک امر کاملاً غیرقانونی است، اما برخلاف آنچه که می‌گویند، مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن و صریح هستند.
 
 
انتهای پیام/