شهر خبر

سخنگوی حماس:

دشمن صهیونیستی نمی‌تواند روحیه مقاومت فلسطینیان را تضعیف کند

دشمن صهیونیستی نمی‌تواند روحیه مقاومت فلسطینیان را تضعیف کند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به تشدید اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه شهروندان فلسطینی، گفت: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند روحیه مقاومت فلسطینیان را تضعیف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبد اللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: سیاست‌های دشمن صهیونیستی در قبال ملت فلسطین، هرگز روحیه مقاومت و پایداری آنها را در هم نخواهد شکست.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: ممنوع کردن فعالیت ماهیگیران فلسطینی در آب‌های غزه، نقض صریح حقوق آنها و شیوه‌ای دیگر از جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین است.

قانوع تصریح کرد که چنین سیاست‌های تجاوزکارانه‌ای هرگز عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف نخواهد کرد. وی تاکید کرد که هرگز محاصره و اعمال فشارهای دشمن صهیونیستی بر ملت فلسطین را نمی‌پذیریم و دشمن صهیونیستی بهای تجاوزات و رفتارهای خود را خواهد داد.

پیش از این نیز، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه فلسطینیان به ویژه در قدس اشغالی را محکوم کرده بود. وی در این ارتباط گفته بود: مقاومت امروز قدرتمندتر از همیشه است و ملت فلسطین به رغم تمامی جانفشانی‌ها بر ادامه راه خود مصمم است.