شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#یورو#بایرن مونیخ

بایرن مونیخ مصمم به جذب ناگلسمان/ لایپزیگ ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد


بایرن مونیخ مصمم به جذب ناگلسمان/ لایپزیگ 30 میلیون یورو می‌خواهد

باشگاه لایپزیگ حاضر نیست سرمربی خود را به این راحتی به یکی از رقبای اصلی‌ خود یعنی بایرن مونیخ واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه هانسی فلیک اخیراً اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری تیم فوتبال بایرن مونیخ کناره‌گیری کند و به نظر هم نمی‌رسد سران این باشگاه آلمانی در نهایت با جدایی سرمربی موفق خود مخالفت کنند، حالا آنها به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای این مربی 56 ساله هستند.

بر اساس گزارش سایت‌های «گل» و «اسپوکس»؛ باشگاه بایرن مونیخ، یولیان ناگلسمان را به عنوان گزینه جانشینی فلیک در نظر دارد و نسبت به جذب این مربی آلمانی مصمم است اما در سوی دیگر باشگاه لایپزیگ برای صدور مجوز جدایی سرمربی جوانش درخواست رقم 30 میلیون یورو کرده که یک رکورد جهانی در بین مربیان به حساب می‌آید. قرارداد فعلی این مربی جوان با لایپزیگ تا سال 2023 اعتبار دارد.

ناگلسمان 33 ساله که بسیاری از او به عنوان یک مربی آینده‌دار یاد کرده‌اند، پنج سال پیش با قبول سرمربیگری تیم هوفنهایم به عنوان جوان‌ترین سرمربی تاریخ بوندس‌لیگا لقب گرفت. او همین تیم را از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان رساند.

یولیان ناگلسمان پس از سه سال حضور روی نیمکت هوفنهایم، هدایت لایپزیگ را برعهده گرفت و این تیم را به لیگ قهرمانان رساند و در فصل 20-2019 هم با این تیم تا مرحله نیمه‌نهایی همین رقابت‌ها پیشروی کرد. لایپزیگ همچنین با وجود او یکی از سرسخت‌ترین رقبای بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا شده است.

هانسی فلیک که فصل گذشته دست به کار بزرگی زد و شش‌گانه قهرمانی را برای بایرن مونیخ به ارمغان آورد، گفته می‌شود پس از مسابقات یورو جانشین یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان خواهد شد.

انتهای پیام/