شهر خبر

سنگ‌ تمام‌ رضا شاهرودی برای ستاره های پرسپولیس و یحیی گل محمدی

رضا شاهرودی : تمامی بازیکنان پرسپولیس ، یحیی گل محمدی و کادر فنی باید مورد تمجید قرار بگیرند

رضا شاهرودی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : تمامی بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشته‌اند و باید مورد تمجید قرار بگیرند.

رضا شاهرودی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : تمامی بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشته‌اند و باید مورد تمجید قرار بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا شاهرودی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت:

برای بازیکنان پرسپولیس انگار هر بازی حکم فینال را دارد و برای آنها فرقی ندارد که مقابل تیم قوی یا ضعیف بازی کنند، چون مقابل هر تیمی انگیزه دارند. رمز موفقیت پرسپولیس اتحادی است که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و باید از زحمات گل‌محمدی، پیروانی، مطهری، باقری و بقیه کادر تشکر کنیم که زحمت می‌کشند تا تیم در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته باشد.

رضا شاهرودی ادامه داد:

پرسپولیس برای هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد و حمید مطهری هم به عنوان یکی از کمک‌های گل‌محمدی به‌خوبی حریفان را آنالیز می‌کند. انصافا تمامی بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشته‌اند و باید مورد تمجید قرار بگیرند. پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای است و اکنون لیگ قهرمانان آسیا برایش در اولویت قرار دارد. پرسپولیس در شرایط مسابقه است و بعد از اتمام مرحله گروهی با روحیه‌ای بالا به مصاف سپاهان و دیگر تیم‌های لیگ برتر خواهد رفت. شاگردان گل‌محمدی همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.