شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#قدس#بیروت

هیئت علمای بیروت: رژیم‌صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد


هیئت علمای بیروت: رژیم‌صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد

هیئت علمای بیروت شامگاه امروز با صدور بیانیه‎ای از انتفاضه اهالی قدس در حمایت از مسجدالاقصی اعلام حمایت کرد و بر حقوق ملت فلسطین در آزادی سرزمین‌شان تاکید نمود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از وبگاه العهد، در بیانیه هیئت علمای بیروت ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آمده است: ما دستان شما فلسطینی‎ها را می‌فشاریم، شما همواره در میادین نبرد، قهرمانانه از سابقون بوده‎‌اید و مصداق آیه شریفه «فلا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون» هستید.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما از ملت فلسطین می‌خواهیم که هرگز امیدی به رژیم‌های ذلیل عربی که فلسطین را فروخته‌ و علیه آن توطئه کرده‎‌اند، نداشته باشند.همه ما باید در کنار کسانی که از اندیشه مقاومت با تمامی توان حمایت می‌کنند قرار بگیریم، همان گونه که جمهوری اسلامی ایران در این سالها این پرچم را به دست داشته و در برابر رژیم‌های عربی-صهیونیستی موضع گرفته است.

در ادامه بیانیه این هیئت لبنانی آمده است: رژیم صهیونیستی جز زبان زور هیچ چیز دیگری را نمی‌فهمد، آنها هیچ وقعی به قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی نمی‌نهند. شاهد این واقعیت مقاومت لبنان بود که توانست با زبان قدرت اراضی این کشور را از اشغال صهیونیست‌ها آزاد کرده و بدون هرگونه کمکی از جهان بین‌الملل رژیم صهیونیستی را به ذلت بکشاند، همچنین همین مقاومت بود که توانست معادله بازدارندگی را در برابر مواجهه با تهدیدات و تجاوزات اسرائیلی ایجاد نماید.

در پایان این بیانیه از همه امت اسلامی خواسته شده که به حمایت از فلسطینی‌ها همت گمارده و در کنار آنها قرار بگیرند و هرگز از مساله فلسطین دست نکشند.

انتهای پیام/