شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

لالیگا| بارسلونا با گل‌های گریزمان به رئال مادرید رسید


لالیگا| بارسلونا با گل‌های گریزمان به رئال مادرید رسید

تیم فوتبال بارسلونا با درخشش مهاجم فرانسوی‌اش که دو گل به ثمر رساند، بیست‌و‌دومین پیروزی خود را در فصل جاری لالیگا کسب کرد و با رقیب دیرینه‌اش هم‌‌امتیاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا امشب (یکشنبه) در دیداری خارج از خانه برابر تیم ویارئال با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کرد. هر دو گل بارسلونا را در این بازی را آنتوان گریزمان به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی گل نخست خود را در دقیقه 28 به ثمر رساند تا بارسلونا را که دروازه‌اش در دقیقه 26 توسط ساموئل چوکووزه باز شده بود به بازی برگرداند. او 7 دقیقه پس از گل نخست خود دومین گلش را هم به ثمر رساند.

ویارئال در دقیقه 65 با اخراج مستقیم مانو تریگروس با دلیل تکل خشن روی لیونل مسی 10 نفره شد و نتوانست گل‌های خورده را پاسخ دهد و به این ترتیب بازی به سود کاتالان‌ها خاتمه یافت.

بارسلونا با کسب بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش 71 امتیازی شد و اکنون با رئال مادرید هم امتیاز اما به دلیل کسب نتایج ضعیف‌تر در بازی‌های رودر‌رو پایین‌تر از این تیم در رده سوم باقی ماند. این در حالی است که آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا یک بازی کمتر از رقیب مادریدی انجام داده‌اند.

امشب سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در دو بازی همزمان از ساعت21 سلتاویگو میزبان اوساسونا خواهد بود و سویا از گرانادا پذیرایی می‌کند. در بازی آخر هم از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید صدرنشین میهمان اتلتیک بیلبائو بود.


انتهای پیام/