شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مردم ایران

اختصاصی گسترش نیوز:

این هواپیمایی ها قصد جان مردم ایران را کردند!

این هواپیمایی حامل و عامل ورود کرونا به ایران بود اما به علت اتصال به مافیای قدرت، همچنان از دادرسی عادلانه محکوم است.

راه و مسکن این هواپیمایی ها قصد جان مردم ایران را کردند!

پس از پاندمیک شدن ویروس کرونا، تقریبا تمامی کشورهای جهان مرزهای خود را به روی هواپیماها، کشتی‌ها و قطارهای با مبدا چین، مسدود کردند و تنها ایران بود که به هواپیمایی ماهان اجازه داد تا به کرونا خوشامد بوگید و در یک بازه زمانی طولانی اتباع چینی را به چین بازگرداند و پس از آن نیز بسیاری از ایرانیان آلوده را وارد کشور کرد و عامل اصلی توزیع کرونا در کشور بود.

شوربختانه تاکنون نیز هیچ محکمه‌ای نیز برای این شرکت برپا نشده است. پس از این نیز شرکت‌های ترکیش ایرویز و قطر ایرویز در کنار هواپیمایی هما و در زمان اوج‌گیری واریانت انگلیسی ویروس کرونا سفر به این کشور را تا سرحد امکان ادامه دادند و این در حالی است هیچ کدام از شرکت‌های یاد شده نیز پس از وارد کردن کرونای انگلیسی به ایران، غرامتی به خانواده‌های آسیب دیدگان پرداخت نکردند و دادگاهی هم نشدند.

 

پس از تکرار این ماجرا توسط هواپیمایی‌های خارجی حاضر در ایران در سفر به برزیل همزمان با شیوع واریانت برزیلی این ویروس نیز، تاکنون برخوردی با این رویکرد مرگ‌آور و هراس‌انگیز نداشته‌اند. اکنون نیز آخرین پرواز هواپیمایی ماهان به هند مربوط به روز گذشته (۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) بوده که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

پرواز_ماهان

پروازهای با کانکشن ایرلاین‌های خارجی به هند نیز در کشور برقرار است. مشخص نیست کدام مسئول دولتی در شرایطی که تمامی کسب‌وکارها به فرموده در تعطیلی به سر می‌برند، قصد کشتار ایرانیان از طریق واردات واریانت‌های گوناگون ویروس کرونا به کشور را دارد؟ در ذیل، جدول هواپیماهای آماده به پرواز به مقصد دهلی نو را مشاهده می‌کند.

پرواز-دهلی