شهر خبر

تنها راه حل مشکلات کشور از نظر حاج احمد متوسلیان


تنها راه حل مشکلات کشور از نظر حاج احمد متوسلیان

حاج احمد متوسلیان در عملیات فتح‌المبین گفت: «ثابت کردیم که بسیج مردم، اتکاء به مردم و توکل به خدا فقط تنها راهگشای کارهاست و بس.»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای اولین بار صوت ماندگار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص)، را که در عملیات فتح‌المبین در روز ششم فروردین ماه سال 61 سخنرانی کرده است، منتشر کرد.

در این سخنرانی شهید متوسلیان توکل بر خدا و اتکا به مردم را راه‌حل همه مشکلات می‌داند و طمع برای افزودن سلاح و مهمات را بیراهه.

دفاع مقدس , شهید ,

متن کامل سخنان حاج احمد متوسلیان بدین شرح است:

برادرها! عظمت عملیات شما تا به این حد بود که تمام ابرقدرت‌ها را به اعتراف کشاند که عراق در مقابل شما و کل آن‌ها یعنی ابرقدرت‌ها، در مقابل شما زبون و ذلیل‌اند. آن‌ها پی به این مطلب بردند که پیاده ما در مقابل تانک کاملاً کارایی دارد و قادر است که زرهی و تانک را از بین ببرد.

آن‌ها پی به این مطلب بردند که وقتی ما می‌گوییم که طفل سیزده‌ساله‌مان تانک را از بین می‌برد، با پاره‌پاره شدن تنش حقیقت را می‌گوییم. آن‌ها پی به این مطلب بردند که فقط قدرت ایمان است که مطرح است و کارایی دارد.

به انحای مختلف سعی کردند به این جرثومه فساد کمک کنند، به انحای مختلف سعی کردند که حمایت کنند، سعی کردند که نگه دارند. ولی ما که در جنگ با جریان صدامی هستیم نه با خودش، آن‌ها را پس زدیم و ثابت کردیم که بسیج مردم، اتکاء به مردم و توکل به خدا فقط تنها راهگشای کارهاست و بس، نه سلاح، نه تجهیزات، نه مهمات، نه دیگر وسایل.

انتهای پیام/