شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#یمن#مجلس یازدهم
ریاض دست از دخالت در امور داخلی کشورها بردارد
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی:

ریاض دست از دخالت در امور داخلی کشورها بردارد

نایب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم گفت: به نظر می‌رسد سعودی‌ها باید بجای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، دست از تجاوز به سرزمین یمن بردارند. ریاض اکنون در باتلاق تجاوز به سرزمین یمن قرار گرفته و تلاش می‌کند بر شکست‌های پی در پی سرپوش بگذارد.

اعتمادآنلاین| سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به اتهام‌زنی نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد به ایران درباره تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای و بی‌ثبات کردن منطقه، گفت: ریاض اکنون در باتلاق تجاوز به سرزمین یمن قرار گرفته و تلاش می کند با طرح موضوعات مختلف بر شکست های پی در پی سرپوش بگذارد.

 

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک طرح این اتهامات علیه کشورمان از سوی سعودی ها، تکرار حرف های آمریکایی ها و غربی ها است.

 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه درصدد دستیابی به سلاح هسته ای نبوده است، ادامه داد: این مهم در حالیست که رهبر انقلاب نیز این مهم را خلاف شرع و قانون دانسته اند لذا طرح چنین مباحثی دروغ بزرگ است.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص درخواست ریاض برای انعقاد توافق قوی تر از برجام با ایران از سوی غربی ها، افزود: در این میان باید یادآور شد جمهوری اسلامی ایران حسن نیت خودش در توافق هسته ای برجام را نشان داده است و آمریکایی ها با خروج از توافق نامه، اقدام به نقض برجام کردند لذا باید به کاخ سفید توافق قوی تری انعقاد شود.

 

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به نظر می رسد سعودی ها باید بجای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، دست از تجاوز به سرزمین یمن بردارند.