شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ماست

عمر خربین:

بازی با پرسپولیس مهمترین ماموریت ماست

​به گزارش منیبان، عمر خربین در آستانه دیدار فردای الوحده امارات برابر پرسپولیس گفت:  دستاورد بزرگی در بازی مقابل الریان داشتیم و به پیروزی مهمی دست یافتیم که از نظر روحی قبل از بازی مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی داشت.

او ادامه داد:  مسابقه بعدی ما مهمترین ماموریتی است که در این مسابقات داریم. کلید صعود به مرحله بعد در همین بازی است و باید در بالاترین سطح تمرکز باشیم چرا که انتظار می‌رود با یک نتیجه خوب این مسابقه را به پایان برسانیم.

با توجه به غیبت اسماعیل مطر بازیکن شاخص الوحده به نوشته رسانه‌های اماراتی، تن کاته سرمربی الوحده در بازی مقابل پرسپولیس از عمر خربین در پست پشت مهاجم به عنوان جانشین مطر استفاده خواهد کرد.

اسماعیل مطر به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه هفته چهارم برابر الریان این بازی را از دست داده است. احمد راشد مدافع الوحده دیگر بازیکنی است که دو اخطاره شده و مقابل سرخ‌پوشان حضور ندارد. خمیس اسماعیل هافبک میانی الوحده نیز به همین دلیل شانس حضور در مسابقه دوشنبه شب را از دست داده است.

پرسپولیس برای قطعی شدن صدرنشینی در این گروه تنها به یک تساوی برابر الوحده در پنجمین مسابقه نیاز دارد. شاگردان گل‌محمدی با 12 امتیاز از چهار بازی تنها تیم غرب آسیا هستند که همه امتیازات ممکن را تا این مرحله کسب کرده‌اند در حالی که الوحده با 7 امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است. دیدار پرسپولیس و الوحده ساعت 19 فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.