شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#آفیس#نیویورک#آرام

باکس آفیس | مورتال کامبت و شیطان‌کش وارد رقابت در سینماهای آمریکا شدند


باکس آفیس | مورتال کامبت و شیطان‌کش وارد رقابت در سینماهای آمریکا شدند

سالن‌های سینمای آمریکا آرام آرام با شروع واکسیناسیون در حال بازگشایی‌اند اما سینماهای شهرهای بزرگ مانند لس‌آنجلس و نیویورک هنوز با ظرفیت کمتری کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌های "مورتال کامبت" و "شیطان کش"، در رقابتی سخت برای تسلط بر گیشه حبس شده‌اند.

 به نقل از ورایتی، شیطان کش 9 میلیون و 500 هزار دلار از یک هزار و 598 سالن در روز جمعه فروش کرد. این انیمیشن که پس از کسب موفقیت‌های مالی بزرگ در بازارهای دیگر وارد ایالات متحده شده است، در حال حاضر 400 میلیون دلار در ژاپن فروش داشته است.

مورتال کامبت که بر اساس بازی محبوب ویدیویی ساخته شده است، روز جمعه 9 میلیون دلار فروش کرد و تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود که بتواند 18 تا 19 میلیون دلار فروش داشته باشد.  با توجه به بحران بهداشت عمومی، این مبلغ قابل توجه است خصوصاً اینکه این فیلم درجه سنی R دارد که خود در محدود کردن مخاطبینش مؤثر است. این فیلم در 3 هزار و 703 سالن و به طور همزمان در HBO MAX نیز اکران می‌شود.

این فیلم با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده و سیمون مک‌کوید آن را کارگردانی کرده است. قبل از این فیلم دو نسخه سینمایی دیگر یکی در سال 1995 و دیگری در سال 1997 اکران شد.

گودزیلا در برابر کونگ نیز در روز جمعه توانست یک میلیون و 100 هزار دلار فروش کند و در مجموع فروش خود بعد از چهار هفته 83 میلیون و 500 هزار دلار به کسب کند و در جایگاه سوم قرار بگیرد.

سالن‌های سینمای آمریکا آرام آرام با شروع واکسیناسیون در حال بازگشایی‌اند اما سینماهای بزرگ مانند شهرهای لس‌آنجلس و نیویورک هنوز با ظرفیت کمتری کار می‌کنند.

انتهای پیام/