شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نتایج#ثابت

مهدی ترابی:

ما پرسپولیس هستیم و ثابت کرده ایم مستحق نتایج خیلی خوب هستیم

به گزارش منیبان، مهدی ترابی درباره اینکه بعد از بازگشت به تهران چگونه صعود خود را جشن می گیرند گفت:  وقتی به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم. تمام تمرکزمان روی ادامه لیگ است زیرا هواداران انتظارات بالایی دارند. ان شاالله ابتدا در اینجا با بازی ها و نمایش خیلی خوب دست پر از این دو بازی به ایران بازگردیم و در آنجا هم بار دیگر برای هواداران افتخارآفرینی کنیم.

ترابی درباره اینکه آیا قبل از ورود به هند تصور می کردند پرسپولیس تا این اندازه قوی ظاهر شود یا اینکه برنامه اش این بود بازی به بازی پیش رفته و موفقیت‌هایش را ادامه بدهد، گفت:  به هر حال ما پرسپولیس هستیم و در این چند سال ثابت کرده ایم برای کسب نتایج خیلی خوب مستحق هستیم. دو بار صعود به فینال آسیا این موضوع را به همه فوتبالدوستان ثابت می‌کند و تلاش می‌کنیم امسال به قهرمانی که کمترین حق ما بوده برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران امسال این حق را بگیریم.

بازیکن تیم پرسپولیس گفت:  با انگیزه خیلی زیادی وارد مسابقات شدیم. کادرفنی و بازیکنان انگیزه مضاعفی داشتند تا بتوانند با عملکرد خوبی وارد این مسابقات شدهند. حریفان را آنالیز کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و تاکنون هم عملکردمان خوب بوده است. ان شالله در این دو بازی هم سربلند از زمین بیرون بیاییم.