به گزارش برنا؛ اجرای طرح ظفر  کشف مواد مخدر (پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ) امروز ۵ اردیبهشت با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در ستاد فاتب برگزار شد.

عبدالوهاب حسنوند، رییس مبارزه با مواد مخدر تهران در حاشیه این طرح  گفت: در یکسال اخیر بیشترین مواد مخدر مکشوفه نوظهور را داشتیم. در اولویت تمامی موادها ماریجوانا بود.

او افزود: قیمت مواد مخدر نسبت به سال گذشته ثابت بوده است.

احسنوند درباره زمان دسترسی به مواد مخدر گفت: باید با عمده و خرده فروش مواد مخدر برخورد شود. دسترسی به مواد مخدر کمتر از نیم ساعت نیست بلکه بیش از یکساعت است. اینکه در خبرگزاری ها اعلام می شود در ۵ دقیقه دسترسی به مواد محقق می شود نادرست است.

او درباره جاساز مواد مخدر افزود: بر اساس اولویت ها آموزش داده می شود به کارخانه ساخت خودرو هشدار داده شده تا جاهای مخفی در خودرو را کمتر کنند و جاساز مواد در حال تغییر است.

رییس مبارزه با مواد مخدر تهران درباره روند دسترسی به مواد مخدر در یکی از سریال های ماه رمضان گفت: ما هم به این امر خرده می گیریم بی شک این فیلم یا نظرات ما متفاوت است و بد آموزی برای نوجوانان و جوان دارد. در بسیاری از اخبار در رسانه ها خبری مبنی بر تامین مواد مخدر در ۵ دقیقه مطرح است که نادرست است.

//انتهای پیام:5