شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر#شهردار تهران

تذکر شورای شهر به شهردار تهران درباره ادغام اداره کل ایثارگران و رفاه


تذکر شورای شهر به شهردار تهران درباره ادغام اداره کل ایثارگران و رفاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ضمن تأکید بر تجدید نظر در فرایند تفکیک دو اداره کل ایثارگران و رفاه شهرداری مجددا در شورای شهر و شهرداری تهران، گفت: شهرداری اکیدا از تعجیل و سهل انگاری و سوء مدیریت‌های پرهزینه و تنش زا پرهیز کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد جواد حق شناس در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورا اظهار کرد: پیرو تذکر مورخه 31 فروردین ماه سال جاری بشیر نظری در خصوص خودداری از ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری با اداره کل رفاه که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و موجب فضا سازی‌های سیاسی علیه مدیریت شهری شده است و با توجه به نامه اخیر الوصول فرمانداری به آقای هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر درخواست اصلاح لازم در مصوبه مربوطه ضمن تأکید بر ضرورت توجه به اهمیت و حساسیت موضوع باید موارد ذیل مورد تاکید و اهمیت قرار گیرد:

1. انتظار دارد فرایند تفکیک دو اداره کل ایثار گران و رفاه مجددا در شورای شهر و شهرداری تهران مورد تجدید نظر قرار گیرد.

2. شهرداری اقدامات و تشریفات قانونی لازم برای پیشنهاد اصلاحات لازم در مصوبه را در اسرع وقت به شورای شهر تسلیم کند. طبق مصوبه ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی که در تبصره دهم آن تصریح شده " شهرداری مکلف است ظرف یک ماه ساختار تشکیلاتی واحدهای تغییر یافته را به شورای اسلامی شهر تقدیم کند."

3. شهردار با توجه به محتوای تذکر مذکور بررسی و اقدامات لازم معطوف به رعایت حقوق قانونی ایثارگران در شهرداری را در دستور کار قرار داده و نتایج اقدامات را به شورای شهر گزارش کند.

4. در اجرای مصوبه شورای شهر مبنی بر ادغام دو معاونت ملاحظات و حساسیت‌های موجود را مد نظر قرار داده و اکیداً از تعجیل و سهل انگاری و سوء مدیریت‌های پرهزینه و تنش زا پرهیز کند.

گفتنی است متن تذکر اشاره شده به امضاء برخی از اعضای شورای شهر تهران از جمله احمد مسجد جامعی ،زهرا نژاد بهرام و بشیر نظری رسیده است.

انتهای پیام/