شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#آموزش و پرورش#شهر تهران

انتشار کتابچه الکترونیک راهنمای هدایت تحصیلی دانش آموزان


انتشار کتابچه الکترونیک راهنمای هدایت تحصیلی دانش آموزان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از انتشار کتابچه راهنمای الکترونیک هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پانته آ درّی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از انتشار کتابچه راهنمای الکترونیک هدایت تحصیلی – شغلی 1400 شهر تهران و ثبت نام پایه دهم ویژه دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای دانش آموزان پایه نهم مدارس متوسطه در پورتال آموزش و پرورش شهر تهران به آدرسTehran.medu.ir  خبر داد.

درّی تنویر افکار عمومی و آشنایی اولیا و دانش آموزان پایه نهم با فرآیند هدایت تحصیلی و شغلی را به عنوان یکی از مهم ترین اولویت‌ها در تحقق اهداف برنامه‌های توسعه متوازن بین شاخه ای و بین رشته‌ای دانست.

وی افزود: سال‌هاست که کتابچه هدایت تحصیلی و شغلی در آموزش و پرورش شهر تهران تولید می‌شود اما تولید و انتشار کتابچه الکترونیکی به واسطه همه‌گیری کرونا و عدم تعامل حضوری با دانش‌آموزان و خانواده‌ها، ضرورت ایجاد فرصت دسترسی آسان، به هنگام و مطلوب به فرآیند هدایت تحصیلی – شغلی از مصوبات کمیته هدایت تحصیلی – شغلی 1400 شهر تهران است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: انتظار می‌رود کمیته هدایت تحصیلی  مناطق با تعیین برنامه‌های اجرایی مناسب جهت اطلاع رسانی موثر از همه ظرفیت‌های موجود از قبیل پورتال  مناطق، کانال‌ها و گروه‌های مدیران متوسطه اول و دوم  در سامانه شاد و سایر بسترهای تعاملی ایمن استفاده و اطمینان حاصل کنند که کمیته هدایت تحصیلی دبیرستان‌های دوره اول با تشکیل جلسه شورای مدرسه راهکارهایی را اتخاذ می کنند تا اولیاء و دانش آموزان پایه نهم  از رشته‌ها و ظرفیت مدارس  متوسطه دوم به موقع مطلع شوند و نسبت به تبیین  جلسات توجیهی غیرحضوری مدارس اقدام کنند.

دانش آموزان می‌توانند راهنمای هدایت تحصیلی و ثبت‌نام پایه دهم را از اینجا مشاهده کنند.

انتهای پیام/