شهرخبر

معرفی ۲ کشتی‌گیر در ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی؛ محمد بنا هم به صوفیه می‌رود


معرفی 2 کشتی‌گیر در 87 کیلوگرم کشتی فرنگی؛ محمد بنا هم به صوفیه می‌رود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خودش شخصا هدایت نماینده وزن ۸۷ کیلوی کشورمان در آخرین مسابقه گزینشی المپیک را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا گرایی، حسین نوری و محمدهادی ساروی 3 نماینده کشتی فرنگی ایران در مسابقات گزینشی المپیک بودند که روز بیستم فروردین ماه در آلماتی روی تشک رفتند.

در این میان گرایی و ساروی در وزن‌های 67 و 97 کیلوگرم علاوه بر مدال طلا، صاحب سهمیه المپیک شدند اما حسین نوری با شکست در ثانیه‌های پایانی مبارزه با حریف چینی، آن هم در حالیکه 4 بر صفر از حریف پیش بود، از دستیابی به سهمیه بازماند.

با توجه به اینکه هر 3 نماینده کشتی آزاد کشورمان نیز در آلماتی موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، حالا تنها وزنی که در مسابقات گزینشی جهانی در صوفیه نماینده خواهد داشت، وزن 87 کیلوگرم فرنگی است.

محمد بنا نام رامین طاهری ملی پوش جهانی 2019 و ناصر علیزاده قهرمان آسیایی 2021 قزاقستان را به فدراسیون اعلام کرده و یک نفر از بین این دو نفر نماینده ایران در بلغارستان خواهد بود.

با توجه به اهمیت موضوع و اینکه صوفیه آخرین میدان برای تکمیل سهمیه کشتی فرنگی خواهد بود، محمد بنا خودش شخصا هدایت نماینده 87 کیلوگرم را در این رقابت ها برعهده خواهد داشت.

حبیب اخلاقی مربی جوان تیم ملی نیز او را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.

مسابقات گزینشی المپیک (جهانی) 16 تا 19 اردیبهشت 1400 در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/