به گزارش برنا، کتاب های «آیا شمع زندگیتان روشن است؟» و «سنتور چهاردستی»در  برنامه «چاپخانه» یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه معرفی می شوند

شنوندگان رادیو فرهنگ در برنامه «چاپ خانه » این هفته گفت و گوی گفت و گوی صادق وفایی با میترا زارع نویسنده کتاب آیا شمع زندگیتان روشن است؟ را می شنوند.

این‌کتاب با محوریت بررسی خشونت خانگی علیه مردان نوشته شده و نسخه کامل‌تر کتاب «زنان خاکستری و مردان نقره‌ای» محسوب می‌شود که این‌نویسنده چندسال پیش منتشر کرد، مولف کتاب، به جستجوی ریشه‌های مساله طلاق پرداخته و خلاف کتاب «زنان خاکستری و مردان نقره‌ای» که دایره پژوهش‌هایش مربوط به خانواده‌های ایرانی بود، محدوده پژوهش و تحقیق را به خارج از مرزهای ایران و دیگر کشورها هم برده است.«آیا شمع زندگی‌تان هنوز روشن است؟»، سه‌بخش اصلی با عناوین «آیا مهر در زندگیتان جاری است؟»، «رفتار خود را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند» و «مردان نقره‌ای» دارد.

همچنین در این برنامه رضا مهدوی با رامین صفاییه نویسنده کتاب سنتور چهاردستی در خصوص این اثر گفت و گو‌می کند

برنامه «چاپخانه» با اجرای لیدا وحیدی و تهیه کنندگی پرویز جمالی با موضوع معرفی تازه های نشر  و گفتگو با نویسندگان و مترجمان درخصوص آثارشان یکشنبه ها  ساعت٢١  برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.