شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

هشدار روزنامه قطری به السد برای بازی با فولاد و تمرکز بالای ژاوی

هشدار روزنامه قطری به السد برای بازی با فولاد و تمرکز بالای ژاوی

یک روزنامه قطری با اشاره به تمرکز بالای ژاوی هرناندز سرمربی السد روی بازی با فولاد ایران، مسابقه دو تیم را به یک «کتاب باز» تشبیه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران فردا دوشنبه در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

روزنامه «الرایه» قطر در آستانه این مسابقه از اقدامات ویژه ژاوی هرناندز سرمربی السد برای بازی با نماینده ایران خبر داد و نوشت: «ژاوی هرناندز اسپانیایی قبل از تقابل پیش رو در دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا، تمرکز زیادی در اردوی تیمش ایجاد کرده است بخصوص که السد برای تعقیب صدر جدول و بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی النصر عربستان به پیروزی نیاز دارد.»

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: «تیم السد روز گذشته یک جلسه تمرین سبک در هتل محل اقامتش برگزار کرد. السد با روحیه بسیار بالا در حال آماده سازی برای بازی با فولاد ایران است. تمرکز کادر فنی روی رفع اشتباهات تیم در جریان بازی رفت است که با نتیجه تساوی پایان یافت تا این اشتباهات در بازی فردا تکرار نشود؛ بخصوص که جای جبران وجود ندارد. مسابقه فولاد به یک کتاب باز برای دو تیم تبدیل شده است زیرا هر تیم به خوبی از پتانسیل حریف و نقاط ضعف و قوت اطلاع دارد. بنابراین بازی برگشت دشوارتر از بازی رفت خواهد بود بخصوص اینکه تنها امید فولاد برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی است.»