شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی یک نیمه‌ای استقلال و الدحیل/ نادری مصدوم شد


لیگ قهرمانان آسیا| تساوی یک نیمه‌ای استقلال و الدحیل/ نادری مصدوم شد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الدحیل قطر در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی انجامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در چهارمین بازی‌شان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد یکشنبه در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک - یک به اتمام رسید. ابتدا استقلال با گل دقیقه 27 شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و مایکل اولونگا در دقیقه 2+45 از روی نقه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

محمد نادری در این نیمه مصدوم شد و جای خود را به هروویه میلیچ داد. فرهاد مجیدی به دلیل محرومیت روی سکوها حضور دارد.

ترکیب  استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا عفوری، محمد نادری (24 - هروویه میلیچ)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب  الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، مهدی بن‌عطیه، بصام هاشم، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، عبدالله عبدالسلام، سلطان البریک، المعز علی،  علی کریمی و مایکل الونگا.

داور: محمد تقی الجعفری

دقیقه یک: نفوذ مهدی قایدی و سانتر او می‌رفت در همین ابتدای بازی استقلال را صاحب موقعیت کند که مدافعان الدحیل اجازه رسیدن توپ به ارسلان مطهری را ندادند.

دقیقه 15: ارسال برای مایکل الونگا کافی بود تا این بازیکن با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کند، اما توپ او به وریا غفوری خورد و راهی کرنر شد.

دقیقه 20: معز علی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: ضربه کرنر با سر الونگا همراه شد که باز هم مظاهری آن را دفع کرد.

دقیقه 26: پاس عمقی غفوری به اسماعیلی رسید که این بازیکن توسط علی کریمی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 27: ضربه پنالتی دیاباته وارد دروازه الدحیل شد تا نماینده ایران با این گل جلو بیفتد. 

دقیقه 37: قایدی پشت محوطه جریمه الدحیل پس از عبور از یکی دو بازیکن اقدام به شوت زدن کرد که دروازه‌بان حریف تئپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: الدحیل از روی آشفتگی خط دفاعی استقلال می‌توانست موقعیت ایجاد کند که در نهایت مدافعان استقلال توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 1+45: ارسال دوباره توپ به محوطه جریمه استقلال را غفوری می‌توانست دور کند، اما داور اعتقاد داشت پای او در اثر بی احتیاطی کاپیتان استقلال به پای مهاجم الدحیل برخورد کرده است و به همین دلیل نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 2+45: ضربه الونگا وارد دروازه استقلال شد تا کار به تساوی کشیده شود.

انتهای پیام/