شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#بازیکنان

دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس مشخص شد

بدقولی کارگزار باشگاه پرسپولیس با پرداختی 2 میلیاردی به سرخپوشان به جای پرداخت 8 میلیارد تومانی

بدقولی کارگزار باشگاه پرسپولیس

از مدت ها پیش قرار بود کارگزار باشگاه پرسپولیس طبق توافق قبلی مبلغ ۸ میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کند. حالا برطبق آخرین شنیده ها، تنها ۲ میلیارد تومان به حساب سرخپوشان واریز شده است تا پرداختی به بازیکنان و اعضای کادرفنی نیز به تاخیر بیفتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، یک رسانه داخلی مدعی شده کارگزار باشگاه پرسپولیس وعده داده بود در اواخر فرودین، ۸ میلیارد تومان به این باشگاه بپردازد اما تنها ۲ میلیارد به حساب سرخپوشان واریز کرد.

به نظر می رسد عمل نکردن کارگزار پرسپولیس به تعهدات خود در قبال باشگاه پرسپولیس باعث شده این باشگاه نتواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

در شرایطی که تیم پرسپولیس با کسب چهار پیروزی صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کرده اما مدیران این باشگاه به واسطه مشکلات مالی نتواسته ‌اند به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کنند.

پیش از این قرار بر این بود که کارگزار باشگاه پرسپولیس در اواخر فرودین، ۸ میلیارد تومان به این باشگاه بپردازد. روی همین موضوع مدیران باشگاه هم پیش از سفر تیم به بازیکنان قول دادند که تا پایان فروردین بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنند اما کارگزار فقط ۲ میلیارد تومان پرداخت کرده و همین امر هم موجب شده باشگاه نتواند به تعهد خود در قبال بازیکنان عمل کند.

باشگاه پرسپولیس تا به حال ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان را به حساب آنها واریز کرده است.