شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حاج صفی می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

حاج صفی سه اخطاره نیست/ بازیکن سپاهان می تواند مقابل پرسپولیس بازی کند+ سند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان منعی برای بازی مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش مشرق، بحث حضور یا عدم حضور احسان حاج صفی در بازی مقابل پرسپولیس یکی از موضوعاتی است که طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

بعد از بازی سپاهان و نساجی که با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید، این مساله عنوان شد که حاج صفی با دریافت کارت زرد در این مسابقه، با پیراهن سپاهان سه کارته شد و با احتساب کارت زردی که در نیم فصل اول با پیراهن تراکتور دریافت کرده ممکن است 4اخطاره محسوب شود و بازی بعدی تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر را از دست بدهد.

این در حالی است که بر اساس استعلام از باشگاه سپاهان، کاپیتان زردپوشان مقابل نساجی کارت زردی را دریافت نکرده، حضور او در صحنه اخطار داور به پیام نیازمند بر اساس تصاویر تلویزیونی این تصور را به وجود آورده که داور به حاج صفی کارت زرد داده است. از طرفی اخطارهای او با پیراهن تراکتور در نیم‌فصل اول پاک می‌شوند. به این ترتیب کاپیتان تیم ملی در حال حاضر یک بازیکن دو کارته در لیگ برتر به شمار می‌رود و از این نظر مشکلی برای همراهی تیمش در بازی‌های پیش رو ندارد.

*آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک

حاج صفی می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

*لیست دیدار دو تیم نساجی و سپاهان

حاج صفی می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

مسئله ای که اکنون جای سوال است این است که مشخص نیست چرا سازمان لیگ به صورت شفاف و صریح در مورد اخطارها در مسابقات و همچنین محرومین تیم‌ها اطلاع رسانی نمی‌کند که این مساله برای تمامی رسانه‌ها و اهالی فوتبال شائبه‌ها و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. به طوریکه حتی فدراسیون فوتبال نیز دچار اشتباه شد و امروز در سایت رسمی خودش اعلام کرد که احسان حاج صفی دارای 4 کارت زرد است.

منبع: فارس