شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران
ایران تهدیدی برای منطقه نیست
محمدحسن آصفری در واکنش به موضع فرمانده سنتکام؛

ایران تهدیدی برای منطقه نیست

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس، گفت: ایران به عنوان کشوری که پرچم‌دار مبارزه با اقدامات تروریستی شناخته می‌شود از آنجایی که تا حدودی اقدامات تروریستی را خنثی کند تهدیدی برای نیروهای سنتکام است اما عامل تروریستی در منطقه شناخته نمی‌شود.

اعتمادآنلاین| محمدحسن آصفری در واکنش به موضع فرمانده سنتکام در باره اینکه ایران بزرگترین تهدید خاورمیانه است، گفت: حضور نیروهای سنتکام در منطقه بزرگترین تهدید خاورمیانه است، حضور این نیروها فقط برای ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه و حمایت از جریان های تروریستی است، همه اقدامات تروریستی که در منطقه انجام گرفته یا با واسطه یا بی واسطه با فرماندهی سنتکام انجام شده است.

 

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات تروریستی در منطقه و جنایاتی که رخ می دهد با دخالت مستقیم و و غیر مستقیم نیروهای ستنکام است، اگر بحث تهدید منطقه مطرح باشد هیچ نیرویی به اندازه نیروهای ستنکام تهدید کننده نیست، اینگونه موضع گیری اذهان ملت های دنیا نسبت به اقدامات ترویستی نیروهای سنتکام دور نخواهد کرد و باید زمانی به جنایاتی که نیروهای ستنکام در منطقه انجام می دهند پاسخگو باشند.

 

 

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که پرچم دار مبارزه با اقدامات تروریستی شناخته می شود از آنجایی که تا حدودی اقدامات تروریستی را خنثی کند تهدیدی برای نیروی های سنتکام است اما عامل تروریستی در منطقه شناخته نمی شود و مردم منطقه و دولت های خاورمیانه می توانند در این زمینه اظهار نظر کنند که به خوبی می دانند ایران تهدیدی برای منطقه نیست بلکه در ایجاد امنیت در منطقه اثرگذار است.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: عصبانیت فرمانده نیرو سنتکام به این دلیل است که گفته ایم نقش فرمانده در شهادت حاج قاسم فراموش نمی شود و به زودی پاسخ آن را خواهیم داد.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فرمانده سنتکام با تکرار برخی ادعاهای بی اساس، ایران را بزرگترین تهدید برای خاوریمانه خواند ولی در عین حال گفت که کشورش هرگز به درگیری نظامی با تهران کشیده نخواهد شد.